00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
51447878
HygArt s.r.o.
Nábrežná 861/15, Bardejov, 08501, SVK
Drogistický tovar
Utierka, čistiace prostriedky, saponát, rukavice, papierové utierky, papierová rolka do dávkovača
Tovar, Služba
1. Čistiace a pracie prostriedky, drogistický tovar, prostrieky osobnej hygieny
|
|
---|---|
Funkcia |
čistiace a pracie prostriedky na umývanie a upratovanie |
hygienické a čistiace prostriedky musia spĺňať na nich sa vzťahujúce platné normy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. tekutý dezinfekčný prípravok s obsahom chlóru (napr. Badex), balenie 5 l | ks | 200 | ||
2. rukavice jednorázové vyšetrovacie latexové, púdrované, nie farebné. Veľkosť určí objednávateľ v čiastkovej objednávke, balenie 100 ks | balenie | 300 | ||
3. papierové utierky, skladané Z-Z, biele, nie recyklované, nie servítky, 240x230 mm, (napr. Harmony Professional), balenie min.150 ks | balenie | 900 | ||
4. Papierová rolka, do CWS dávkovača Paradise Paperroll, kód 0107 | ks | 24 |
Názov |
Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite a v originálnom balení aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu a množstve, napríklad. dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby, a pod.. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 13:00 hod. |
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa uzavretia dohody doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, telefonický, e-mailový kontakt na zasielanie čiastkových objednávok a podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS so zaokrúhlením maximálne na 2 desatinné miesta vo formáte PDF. Rozpis jednotkových cien je záväzný počas celého trvania zmluvy. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, |
resp. administratívnych opatrení štátu. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné. Zmluvné strany sa nezaväzujú k plneniu zmluvy v celom rozsahu, záväzné budú presné množstvá a položky uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Predpokladaná frekvencia objednávok je 1 x mesačne. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 2 pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky e-mailom. Objednávateľ si vyhradzuje právo skontrolovať pri preberaní tovar položkovite a početne podľa dodacieho listu. Počas tohto úkonu musí byť prítomná zodpovedná osoba určená dodávateľom. Objednávateľ si pri preberaní tovaru vyhradzuje právo neprevziať celú dodávku tovaru dodávateľovi ak zistí, že tovar nebol dodaný v celom objednanom množstve alebo nespĺňal technické požiadavky. Čas a dátum dodania je dodávateľ povinný oznámiť minimálne 3 hodiny vopred. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru. |
Ak sa v opise predmetu zákazky vyskytuje požiadavka s odvolaním sa na výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu/výroby, keď nemožno opísať predmet zákazky presnejšie, objednávateľ dovoľuje aj ekvivalent, pričom kvalita ponúkaného ekvivalentu musí byť rovnaká alebo lepšia od požadovanej. Rovnakú alebo lepšiu kvalitu navrhovaného ekvivalentu oproti požadovanej kvalite musí dodávateľ odôvodniť a v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom doručiť objednávateľovi odôvodnenie. |
Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar uvedený v položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii vo vzťahu ku schopnostiam plniť účel na ktorý je určený, dôkazné bremeno je v zmysle predchádzajúceho bodu na dodávateľovi. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. V prípade predloženia ekvivalentu je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať zoznam a vzorky ekvivalentov na odsúhlasenie objednávateľom. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ponúkaný dodávateľom ako ekvivalent, ktorý nebude požadovanej alebo lepšej kvality alebo po vyskúšaní jeho vzorky nebude skutočne reálne plniť v objednávateľom požadovanej kvalite účel, na ktorý je určený. V prípade dodania ekvivalentu, objednávateľ vyhradzuje právo dať daný ekvivalent na chemický rozbor. V prípade nedodržania požadovaných hodnôt navrhovaného ekvivalentu sa dodávateľ zaväzuje povinnosťou zaplatiť vykonaný rozbor a poskytnúť tovar v takej kvalite, v akej bol požadovaný. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu skutočne dodaného predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ aj: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom,b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženom rozpise cien, c) dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi predmet zákazky takým spôsobom, ktorý je v rozpore s dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),d) omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 5 pracovných dní. |
V prípade, že je v technickom popise uvedená veľkosť balenia (rozmer) výrobku presne, pripúšťa sa balenie (rozmer) väčšie, prípadne menšie o 10% uvedenej hodnoty. Ak je uvedená minimálna veľkosť balenia (rozmer), pripúšťa sa rovnaké alebo väčšie balenie (rozmer) ako uvedené. V oboch prípadoch ostáva množstvo požadovaných balení zachované - zmena balenia podľa uvedených pravidiel nezakladá dodávateľovi právo na prepočítanie množstva balení pomerne k celkovému objemu, hmotnosti, prípadne rozmeru. |
V prípade, že na tovare je uvedená doba spotreby, požaduje sa doba spotreby minimálne 6 mesiacov odo dňa dodania. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť práslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
4
1,00 celok v zmysle špecifikácie
3 951,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.06.2020 09:56
05.06.2020 11:00
05.06.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.06.2020 12:00 - Vstupná ponuka | 3 951,19 | € | Cena s DPH |
02.06.2020 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 951,19 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: