• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 08:38
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 09:30

Detail zákazky Z202011553

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 08:38
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 09:30

Základné údaje

Z202011553

OF-213294

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4765671

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

FN 189903 w

VWR International GmbH

Graumanngasse 7, Viedeň, 1150, AUT

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny spotrebný materiál

laboratórium, špička, nádobka, filtrácia

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny spotrebný materiál
Funkcia
Laboratórny spotrebný materiál do laboratória k práci na pokračujúce štúdium.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Filtračné sterilné špičky ep Dualfilter, pre objem 0,1 - 10µl, vhodné pre PCR (10 stojanov po 96 ks) bal 1
2. Filtračné sterilné špičky ep Dualfilter, pre objem 2 - 100µl, vhodné pre PCR (10 stojanov po 96 ks) bal 1
3. Filtračné sterilné špičky ep Dualfilter, pre objem 2 - 200µl, vhodné pre PCR (10 stojanov po 96 ks) bal 1
4. Farbiaca nádobka s vložkou POM, 5 ks/bal bal 1
5. Obálky na 20 ks podložných skiel, čierny okraj bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Filtračné sterilné špičky ep Dualfilter musia byť kompatibilné s pipetou Eppendorf
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Odberateľ si vyhradzuje právo odmietnuť tovar v prípade, ak nebude dodržaná presná špecifikácia.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 10 pracovných dní.
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 2 jednotky zmluvného plnenia
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

5,00 bal

725,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2020 08:29

05.06.2020 08:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 08:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2020 11:36 - Vstupná ponuka 724,92 € Cena s DPH
04.06.2020 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka 724,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS