• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 09:20

Detail zákazky Z202011523

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 09:20

Základné údaje

Z202011523

OF-214142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4765669

Objednávateľ

34057579

Základná škola, Janka Kráľa 1, Nová Dubnica

Janka Kráľa 1, Nová Dubnica, 01851, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky a dodanie stravných lístkov, gastrolístky, stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo stravných poukážok € 660
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky alebo iný údaj platnosti
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Doba platnosti stravných lístkov Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok v papierovej forme.
Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na základe objednávky v predpokladanom objeme 660 ks.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to kontaktnej osobe určenej v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky.
Objednávateľ bude objednávku na dodanie stravných poukážok zadávať telefonicky alebo zasielať dodávateľovi poštou, elektronicky (e-mailom) alebo faxom.
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH.
Fakturácia sa bude uskutočňovať  za dodané množstvo stravných poukážok podľa objednávky.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalších poplatkov.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestných náhradách v platnom znení.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku v eurách, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, v prípade legislatívnej zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky podľa § 5 ods. 2 zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách na základe opatrenia Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR. V takom prípade sa zmluvné strany dohodli, že použitie § 421 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka sa vylučuje, pričom dodávateľ nebude oprávnený domáhať sa uskutočnenia dodávok stravných poukážok v maximálnom množstve podľa tejto zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti.
Interval objednávania stravných lístkov jednorazovo
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Janka Kráľa 1, Nová Dubnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

08.06.2020 10:00 — 16.06.2020 10:00

660,00 ks

2 527,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2020 08:14

05.06.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2020 09:09 - Vstupná ponuka 2 527,80 € Cena s DPH
02.06.2020 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 2 527,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS