• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 10:25

Detail zákazky Z202011510

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 10:25

Základné údaje

Z202011510

OF-213846

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4765655

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

školské stoličky, lavice

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školské stoličky
Funkcia
Školské stoličky pre žiakov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička školská ks 68
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička školská Stolička TP ovál-žiacka, plochooválny profil, ukončená plastovými zátkami, veľkosť č.6, 7-vrstvová celobuková preglejka ,stohovateľná
možnosť výberu farby konštrukcie / kostry (zosúladenie s lavicami) vyžaduje sa
vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
 2. Lavice
Funkcia
Školské lavice pre žiakov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lavica ks 34
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lavica školská Lavica TP2 dvojmiestna ovál 130x50cm s dvomi samostatnými úložnými mriežkami, háčiky na zavesenie tašky, nohy sú ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou
prevedenie pracovnej dosky vyrobená z drevotriesky, hr. min. 18 mm, ABS hrana cca 2 mm, zaoblené hrany dosky
možnosť výberu farby konštrukcie / kostry vyžaduje sa
vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
 3. Učiteľské stoličky
Funkcia
Stolička čalúnená pre učiteľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čalúnená stolička ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnená stolička Stolička pre dospelé osoby, plochooválny profil38x20mm,veľkosť č.6, čalúnená oteruvzdorná, farba konštrukcie: možnosť výberu, stohovateľná
možnosť výberu farby konštrukcie / kostry vyžaduje sa
vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
 4. Katedra
Funkcia
katedra určená pre učiteľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Katedra ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Katedra Katedra TP + drevená zásuvka, odkladací priestor stola - zásuvka na pravej strane stola, typ TP, nohy sú ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou
prevedenie pracovnej dosky pracovná doska stola minim. 130x60 cm s prednou krycou doskou, doska vyrobená z drevotriesky, hr. min. 18 mm, ABS hrana cca 2 mm, zaoblené hrany dosky
možnosť výberu farby konštrukcie / kostry vyžaduje sa
vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
 5. Lavica s regulovaním výšky
Funkcia
Lavica pre žiakov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lavica ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lavica Lavica TP2 dvojmiestna s regulovaním výšky veľkosť 5-7 ovál 130x50cm s dvomi samostatnými úložnými mriežkami, háčiky na zavesenie tašky, nohy sú ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou
prevedenie pracovnej dosky vyrobená z drevotriesky, hr. min. 18 mm, ABS hrana cca 2 mm, zaoblené hrany dosky
možnosť výberu farby konštrukcie / kostry vyžaduje sa
vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
 6. Školské stoličky s regulovaním výšky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička školská ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička školská Stolička TP ovál-žiacka s regulovaním výšky 5-7, plochooválny profil, ukončená plastovými zátkami, 7-vrstvová celobuková preglejka,  stohovateľná
možnosť výberu farby konštrukcie / kostry vyžaduje sa
vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar bez známok poškodenia.
Požaduje sa dodať tovar zmontovaný.
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný a neohrozuje zdravie žiakov .
Minimálne dva 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky prípadne e-mailom.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich úplného odstránenia.
Zodpovednosť za vady: Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky. Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol,protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená.Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon,ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

12.06.2020 08:00 — 25.06.2020 14:00

109,00 ks

5 498,28

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2020 14:49

05.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 92
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2020 16:16 - Vstupná ponuka 5 497,20 € Cena s DPH
02.06.2020 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 5 496,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS