• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 16:15

Detail zákazky Z202011472

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 16:15

Základné údaje

Z202011472

OF-214068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4765647

Objednávateľ

42181810

Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky

Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky, počet 40 kusov

Kancelárske stoličky, Kancelársky nábytok, Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky, určené na sedenie v kancelárskych priestoroch.
Funkcia
Kancelárske stoličky, určené na sedenie v kancelárskych priestoroch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.    Kancelárska stolička ks 40
Nosnosť kg 120 130
Šírka stoličky mm 480 520
Hĺbka stoličky mm 480 520
Nastaviteľná výška sedadla mm 450 570
Výška operadla mm 500 810
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.    Kancelárska stolička kancelárske otočné kreslo s hlavovou opierkou, so sieťovinou na operadle, s čalúneným sedákom, možnosť nastavenia výšky pomocou piestu.
Farba čierna
Základňa stabilný päťramenný kovový alebo hliníkový kríž
Chrbtová opierka ergonomicky tvarovaná chrbtová opierka s opierkou hlavy. Opierka hlavy má nastaviteľnú výšku a sklon. ANTI SHOCK – systém zabráni úderu do chrbta užívateľa pri jeho uvoľnení.
Chrbtová opierka bedrová opierka je nastaviteľná
Podpierky rúk áno, výškovo nastaviteľné
Operadlo sieťové, ergonomicky tvarované, polypropylénový rám
Sedák výškovo nastaviteľný, anatomicky tvarovaný
Regulácia výšky sedadla rozsahu 450 - 570 mm plynovým piestom
Typ mechaniky synchrónna mechanika, 4 polohy blokovania
Podstavec čierny polymérový kríž
Kolieska pre tvrdé aj pre mäkké podlahy
Nastavenie výšky plynulé, plynovým piestom
Nastavenie prítlaku operadla podľa hmotnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, resp. dodanie v zmontovanom stave.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien položiek s DPH a bez DPH do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný určiť jednotkové ceny tak, aby zahŕňali všetky a akékoľvek náklady (doprava do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, potvrdenie pôvodu tovaru - stoličiek (prehlásenie výrobcu), podrobná technická špecifikácia a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, katalógový list použitých tovarov, platný certifikát stoličiek, platný európsky certifikát ergonómie a nosnosti v slovenskom alebo českom jazyku,
platný certifikát oteruvzdornosti  v slovenskom alebo českom jazyku, platný certifikát protipožiarnej odolnosti (cigaretový test) v slovenskom alebo českom jazyku, platný certifikát stálofarebnosti v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmetu plnenia resp. aj montáž predmetu plnenia po dodaní resp. aj montáži predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať výrobky predstavujúce jednotlivé položky rovnaké a od jedného výrobcu.
Dodávateľ je povinný dodať položky predmetu zmluvy nové, nepoužívané a nepoškodené.
Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaných stoličiek počas záručnej doby (oprava vád predmetu dodávky, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný pri odstraňovaní vád na tovare používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

08.06.2020 08:00 — 30.06.2020 15:00

1,00 v zmysle opisného formulára

6 039,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2020 14:06

05.06.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 251
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2020 14:22 - Vstupná ponuka 6 039,04 € Cena s DPH
04.06.2020 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka 6 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS