• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 10:55

Detail zákazky Z202011459

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 10:55

Základné údaje

Z202011459

OF-214061

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4765625

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

45510121

GRANDFOOD s.r.o.

Rišňovce 5, Rišňovce, 95121, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hlboko zmrazené výrobky - zelenina a polotovary

zelenina, polotovary: knedle, knedličky ,pirohy, šúľance, palacinky

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlboko zmrazené výrobky - zelenina a polotovary.
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky hlbokozmrazených výrobkov - zeleniny a polotovarov v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mrazená zelenina pod sviečkovú balenie 2,50kg kg 200
mrazený hrášok balenie 2,50 kg kg 900
mrazená baby mrkva 6-14mm balenie 2,50 kg kg 100
mrazený špenát - pretlak balenie 2,50 kg kg 400
mrazený karfiol 30-60 mm balenie 2,50 kg kg 200
mrazená brokolica 40-60 mm balenie 2,50 kg kg 200
mrazená kukurica - zrno, sladká balenie 2,50 kg kg 70
mrazená tekvica rezance balenie 2,50 kg kg 200
mrazený hrášok s karotkou balenie 2,50 kg kg 100
mrazená mrkva, hrášok a kukurica bal.2,50 kg kg 200
mrazená karotka, brokolica, karfiol bal. 2,50 kg kg 1200
knedličky z tvarohového cesta plnené ovocnou náplňou hlbokozmrazené , balenie 6kg kg 325
knedle zo zemiakového cesta plnené ovocnou náplňou hlbokozmrazené balenie 6 kg kg 300
knedle zo zemiakového cesta plnené slivkovým lekvárom hlbokozmrazené balenie 6 kg kg 300
palacinky hlbokozmrazené balenie 6 kg kg 250
pirohy plnené slivkovým lekvárom, hlbokozmrazené balenie 6 kg kg 325
pirohy plnené tvarohom, hlbokozmrazené balenie 6 kg Kg 325
šúľance zemiakové hlbokozmrazené balenie 6 kg kg 650
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky potraviny musia byť bez chemických konzervačných látok, farbív a umelých sladidiel.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
Rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením: - úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydaného Štátnou veterinárnou   a potravinovou správou SR,  - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú      zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 24 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 1x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 24 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, kontakty budú uvedené po predložení dokladov uvedených v bode 11.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil.
Objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody podľa § 19 zák. č. 343/2015 Z .z. o VO.
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. kontakt bude uvedený po predložení dokladov uvedených v bode 11. Doklady sa predkladajú osobe ktorá bude uvedená v Rámcovej dohode.
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený, plnenie predmetu od 5.6.2020.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 24 objektov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

24 objektov školského stravovania pri MŠ v pôsobnosti mesta , Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 kg-celok

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2020 09:32

05.06.2020 09:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 09:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 117
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2020 15:16 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
03.06.2020 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka 17 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS