• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 11:40
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2020 12:50

Detail zákazky Z202011456

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 11:40
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2020 12:50

Základné údaje

Z202011456

OF-214137

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4776046

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky spotrebný materiál

Rôzny kancelársky spotrebný materiál

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Magnetická tabuľa, 40x60 cm, hliníková, strieborná , biela ks 10
2. Visačka identifikátor 55 x 90 mm IDS P - šúrka ks 500
3. Visačka identifikátor 55 x 90 mm IDS K - klip ks 500
4. Papierové vrecko - lekárenské s potlačou ks 5000
5. Klipy na dokumenty Binder color 32mm/12 ks bal. 50
6. Klipy na dokumenty Binder color 25 mm/12 ks bal. 50
7. Klipy na dokumenty Binder color 41mm/12 ks bal. 50
8. Dierkovačka SAX 608, čierna ks 3
9. Pero na stojane KP 1009 ks 50
10. Karisblok A4 Koženka mix farieb ks 20
11. Laminovacia fólia, 65 x 95 mm, 250 mik, lesklá, GBC bal. 20
12. Termocitlivý papier Sony UPP-84S, 84 mm x 13,5 m ks 40
13. Odsponkovač ks 30
14. Bublinková obálka C4 - samolepiaca, hnedá ks 300
15. Bublinková obálka C5 - samolepiaca, hnedá ks 300
16. Šanón pákový 80mm, A4, PP, ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.  - súčasťou balenia.:  držiak na popisovače a montážny materiál (4 skrutky, 4 hmoždinky a 4 kryty) - rozmery: 40x60 cm - materiál: hliníkový rám - farba: strieborná
2. Typ IDS P / textilná páska, ( modra ) ktorá umožňuje viditeľné nosenie karty štandardného formátu 54 x 86 mm. viď. príloha
3. visačka s kovovým klipom (americký štipec)
4. 145561B - formát: 70 x 110 mm / potlač na vrecu / 100ks/bal. papier: bezdrevný ofsetový
5. - 6. - 7.  kovový klip - mix farieb
8. Vysoko výkonný dierovač s posuvným príložníkom Rozmery: 9,1 x 23,7 x 12,4 cm (š x v x h) Výkon 65 listov
9. Klientské pero na retiazke, s nalepovacím stojanom. Farby: biele alebo čierne. viď. príloha
10. Karisblok bez náplne, vyrobený z materiálu koženka. Formát: A4. .
11. hrúbka: 2x250 mikrónov balenie: 100 ks / balenie
12. Štandardný termocitlivý papier šírky 84mm pre čiernobiele videoprintery / tlačiarne Sony (UP-D711MD). Má matný povrch, na jednej rolke je návin 13,5m.
13. Odsponkovač na jednoduché odstránenie spiniek zo zošitých dokumentov. Je vhodný na všetky typy spiniek.
14. Samolepiace s odtrhávacím prúžkom Farba hnedá Vnútorný rozmer: 27,0x36,0 cm; vonkajší rozmer: 29,0x37,0 cm
15. Samolepiace s odtrhávacím prúžkom Farba hnedá Vnútorný rozmer: 22,0x26,5 cm; vonkajší rozmer: 24,0x27,5 cm
16. mix farieb Šanón pákový, šírka chrbta 80mm, A4, PP, s ochranným spodným kovaním
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad )
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za týchto podmienok:
a.) dodanie ekvivalentu vo forme inovácie pri súčasnom dodržaní všetkých kvalitatívnych podmienok.
b.) dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-ich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

3 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.06.2020 11:37

09.06.2020 11:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2020 11:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2020 11:51 - Vstupná ponuka 3 500,00 € Cena bez DPH
09.06.2020 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 3 499,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS