• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2020 09:50

Detail zákazky Z202011443

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2020 09:50

Základné údaje

Z202011443

OF-213955

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4760883

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie a laboratórne pomôcky

laboratórne pomôcky, chemikálie, teplomer, odmerná banka, filter, filtračný papier, pipetové špičky, digitálny multiparameter, miešadlo, skúmavka

  • 24960000-1 - Rôzne chemické výrobky
  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie a laboratórne pomôcky
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných chemikálií a laboratórnych pomôcok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Chelaton III.2H2O (EDTA  disodná soľ), p.a. kg 2
2. Hydroxid sodný p.a kg 4
3. Kyselina boritá p.a. kg 2
4. Kyselina citrónová.H2O p.a. kg 1
5. Kyselina chlorovodíková 37% p.a. liter 5
6.Kyselina octová 99% p.a. liter 5
7.Kyselina sírová p.a. liter 5
8. Kyselina dusičná p.a. liter 2
9. Síran amónno – železnatý hexahydrát, p.a. kg 2
10. Peroxid vodíka 35% pure Assay (titr.): min. 35% liter 1
11. 1-Propanol p.a. liter 3
12. Lieh všeobecne denaturovaný bezfarebný liter 3
13. Amoniak p.a. liter 3
14. Brómtymolová modrá ind. (1bal=10g) bal. 1
15. Tymolová modrá ind. (1bal=10g) bal. 1
16.Chlorid nikelnatý NiCl2. 6H2O,p.a. (1bal=250g) bal. 2
17. Síran mednatý CuSO4. 5H2O,p.a. kg 1
18. Naftalén, p.a. (1bal=500g) bal. 1
19. Chlorid kobaltnatý p.a.(1bal=100g) bal. 1
20. Dusičnan olovnatý p.a. min.99% kg 1
21. Dusičnan horečnatý hexahydrát p.a. (1bal=500g) bal. 1
22. Banka odmerná s NZ a sklen. zátkou tr. A, Objem 50 ml, Max. odchýlka ± ml, 0.06 d mm, 50 h mm  140 SJ  12/21 ks 20
23. Filtre do demineralizátora Rodem 6, Mechanický 1ks; Uhlíkový      1ks; Ionex A-MB 20, bal. 1,4L 1ks bal. 2
24. Teplomer s NZ 0 až +150/0.5°C s dĺžkou stonky 60mm. Podľa druhu teplomera majú stupnicovú časť priemeru 7-8 mm s dĺžkou 300 mm. Dĺžka stonky sa rozumie od horného okraja zábrusu k hruške s teplomernou kvapalinou, t.j. vrátane zábrusu NZ 14.5/23. ks 5
25. Banka destilačná s guľatým dnom, postranný tubus šikmý, 1000 ml ks 4
26. Filtračný papier KA4 priemer 125 (1bal=100ks) bal. 3
27. Filtračný papier pre kvalitatívnu analýzu - hárky 500 × 500 mm Plošná hmotnosť [g/m2]: 110 Počet hárkov [ks]: cca 350 Veľkosť balenia: balení 10 kg bal. 1
28. Pipetové špičky bezfarebné SARSTEDT (kat.c. SARS70.1130) 10ul 1bal=1000ks bal. 5
29. Pipetové špičky SARSTEDT (kat.c. SARS70.760.012) žlté 200ul 1bal=500ks bal. 8
30. epTIPS Standard blue 50-1000μl, 1bal=1000ks bal. 3
31. epTIPS Standard 100- 5000μl, 1bal=500ks bal. 5
32. Hei-Tec Magnetic Stirrer (kat.c. 505-30000- 00) ks 1
33. Miešadlo magnetické, válcové, 20 x 6mm, (L x D), PTFE (kat.c. COW-001.120) ks 10
34. inoLab® Multi 9310 SET 1, Digitálny stolový multiparameter pre IDS sondy, pre meranie a dokumentáciu podľa GLP/AQA. Multimeter s univerzálnym sieťovým pripojením, stojanom a návodom. Softwér a USB kábel v dodávke. Pripravený na bezdrôtovu komunikáciu s IDS sondami. SET spolu s digitálnou IDS (bezdrótová) pH elektródou SenTix® 940 s príslušenstvom (štandardné roztoky 4,7 a 10.01, 3 mol/l KCl roztok). (kat.c. 1FD351) ks 1
35. FDO® 925, Optická kyslíková sonda pre mobilné a laboratórne použitie s rýchlou meracou odozvou a  skosenou membránou, vrátane 1,5 m pevného kábla s vodotesným digitálnym konektorom (kat.c. 201300) ks 1
36. TetraCon 925 - P, 4 – elektródová grafitová IDS (bezdrótová) konduktometrická sonda, konštanta cely 0,475 cm-1, vhodná pre terénne aj laboratórne použitie. Vodotesná konektorová hlava pre pripojenie ku káblu AS/IDS-x alebo modulu pre bezdrôtovú komunikáciu IDS WLM-S (kat.c. 301716) ks 1
37. ROTOFIX 32A, Benchtop centrifuge without rotor   220V (kat.c. HETT1206) ks 1
38. Swing-out rotor 4-place for 1206, 1401, 1406 (kat. c. HETT1624) ks 1
39. Suspension for 1 x 50 ml tubes (kat. c. HETT1746) ks 1
40. Hygienic lid, bio-containment, for 1481, 1490 & 1495 (kat. c.  HETT1492) ks 4
41.Rubber insert for tubes 100 ml (kat. c. HETT0761) ks 4
42. Skúmavka centrifugačná FALCON 50ml s graduací, PP, STERILNÍ, bal.25ks (kat. c. KAR-84012) bal. 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar),
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.3. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.4. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien,
1.5. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných tovarov a do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2020 08:00 — 30.06.2020 15:00

1,00 súbor

9 175,41

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2020 08:15

04.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2020 18:24 - Vstupná ponuka 9 175,20 € Cena s DPH
02.06.2020 15:53 - Najvýhodnejšia ponuka 9 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS