• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 10:50

Detail zákazky Z202011438

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 10:50

Základné údaje

Z202011438

OF-213919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4771050

Objednávateľ

31201725

Základná škola, Ul. P. J. Šafárika 3, 971 01 Prievidza

Ul. P. J. Šafárika 3, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb.

elektrická energia, distribúcia elektrickej energie,

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb.
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie na 2 roky v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) pre odberné miesto (OM) objednávateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre Odberateľa distribúciu elektrickej energie. Dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o distribúcií elektrickej energií a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej siete sústavy na vymedzenom území regiónu, kde má sídlo verejný obstarávateľ pre celé zmluvné obdobie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR. (zákon č. 251/2012Z.z. o energetike a platnou vyhláškou ÚRSO) .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba pre OM na zmluvné obdobie 24 kalendárnych mesiacov od 1.7.2020 0:00 SEČ do 30.6.2022 24:00 SEČ MWh 139
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS6202416000W
číslo odberného miesta 6202416
napätová hladina v odovzdávacom/meracom mieste: 0,4 kV/0,4 kV
hlavný istič 3x400A
napätie/napäťová hladina: NN
spôsob merania A
napäťová úroveň 400V
typ merania NN - polopriame
distribučná sadzba C5
produkt dvojtarif
počet fáz 3 - 400V
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ bude vyhodnocovať skutočný odber elektriny za odberné miesto s mesačným odpočtom - mesačne. Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM objednávateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
KRITÉRIUJM VYHODNOTENIA je  cena na dodávku silovej elektriny (komodity) čž.v rozlíšení podľa predpokladanej spotreby  vo VT  a predpokladanej spotreby  v NT (1.časť  Prílohy č. 1).
Spôsob stanovenia celkovej predpokladanej ceny: cena bude uvedená s DPH s celkovými aktuálnymi nákladmi uchádzača ku dňu predkladania ponuky- Príloha č.1, bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzatvorenej prostredníctvom EKS a trhoviska a dodávateľ predloží objednávateľovi vyplnenú tabuľku v Prílohe č. 1 do 7 od uzatvorenia zmluvy v členení:
cena s DPH za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia, t. j. nebude odberateľovi účtovať žiadne iné poplatky.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
Odberateľ má právo jednostranne zmeniť ročné zmluvné množstvo s účinnosťou od nasledujúceho kalendárneho roka, a to zaslaním oznámenia o zmene ročného zmluvného množstva, doručeným Dodávateľovi najneskôr do 15. novembra v roku, ktorý predchádza účinnosti požadovanej zmeny.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí vyúčtovaciu faktúru za príslušný mesiac do 30 dní od dňa jej doručenia.
Dodávateľ vystaví faktúru za odberné miesto najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem faktúr v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru odberateľovi aj elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
Faktúra dodávateľa musí byť vystavená v zmysle zmluvy, okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 35 dní odo dňa vystavenia, resp. 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene EURO.
Pri nedodržaní lehoty splatnosti záväzkov, vyplývajúcich zo zmluvy, je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania za obdobie odo dňa nasledujúceho po dni splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet dodávateľa. Úrok z omeškania za nezaplatený preddavok za príslušný mesiac je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi za obdobie odo dňa jeho splatnosti do dňa vystavenia vyúčtovacej faktúry.
Pri nedodržaní dohodnutej lehoty splatnosti v prípade záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy je Odberateľ oprávnený vyfakturovať Dodávateľovi úroky z omeškania vo výške 0,02 % za každý deň omeškania za obdobie odo dňa splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet odberateľa.
Ak termín splatnosti akejkoľvek pohľadávky pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, táto pohľadávky je splatná v najbližší nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávke a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote maximálne do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste odberateľa na WEB stránke dodávateľa.
Dodávateľ a odberateľ sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči objednávateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy.
Pri podstatnom porušení povinností dodávateľa alebo odberateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP.
Dodávateľ a odberateľ sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúcie elektrickej energie - ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku el. energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia ďalšieho dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť za Odberateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy.Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa.Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel.
Na základe zmluvy o dodávke elektrickej energie č....... uzatvorenej dňa ..... prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému a trhoviska budú súčasťou zmluvy nasledovné prílohy (iné požiadavky):Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie Príloha č. 2: Autorizované (kontaktné) osoby Príloha č. 3: Platobný predpis pre preddavkové platby na prvé dva mesiace dodávky pre OM s mesačným odpočtom Príloha č. 4: Odberový diagram Príloha č. 5: Všeobecné obchodné podmienkyČestné prehlásenia
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží pred samotným plnením zmluvy do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy nasledovné doklady :
1./ Doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl.XVIII. bod 18.2VZP 2.časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatív. referenciu
2./ Čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa; Porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl.XVIII. bod 18.2VZP 2.časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatív. referenciu
3./ Návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek podľa Prílohy č. 1 Porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl.XVIII. bod 18.2VZP 2.časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatív. referenciu
4./ Potvrdenie príslušného súdu (nie staršie ako 3 mesiace) alebo aktualizačný údaj zo Zoznamu podnikateľov o tom, že nie je v reštrukturalizácii. Porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl.XVIII. bod 18.2VZP 2.časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatív. referenciu
5./ Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia – podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom. Porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl.XVIII. bod 18.2VZP 2.časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatív. referenciu
6./ zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2020 00:00 — 30.06.2022 00:00

139,00 MWh

33 180,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2020 08:09

08.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 6
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2020 08:39 - Vstupná ponuka 33 022,38 € Cena s DPH
08.06.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 29 225,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS