• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2020 08:10
  •    Zrušenie zákazky
    04.06.2020 08:13

Detail zákazky Z202011437

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2020 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2020 08:10
  •    Zrušenie zákazky
    04.06.2020 08:13

Základné údaje

Z202011437

OF-213556

zrušená

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jedálenská stolička

Jedálenská stolička

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jedálenská stolička
Funkcia
Jedálenská stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenská stolička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmotnosť 5.20 Šírka 40 Hĺbka (dĺ.) 38 Výška 45-96 Záruka 2 roky Hlavná farba krémová/chróm Miestnosť jedáleň Typ nábytku stolička Materiál ekokoža, iný kov Funkcie navyše Nosnosť kg 120 viď. príloha
čalúnená stolička, chróm lesklý/ ekokoža P01 krémová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých cien všetkých položiek bez DPH a s DPH do 24 hodín od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, potvrdenie pôvodu tovaru stoličiek (prehlásenie výrobcu), produktový list použitých tovarov s podrobnou technická špecifikácia, platný certifikát lavíc /skriniek/.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou, dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy EKS.
Požaduje sa predložiť dodací a záručný list k jednotlivým položkám predmetu plnenia.
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky.
Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný.
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorky (fotky) položky predmetu zmluvy na účelu kontroly, či predložená vzorka položky predmetu zmluvy zodpovedá technickej špecifikácií predmetu zákazky do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorník farby do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Vzhľadom na to, že ide o doplnenie už dodaného tovaru z predchádzajúceho obdobia, objednávateľ požaduje dodať tovar, pri ktorom budú zachované všetky charakteristiky a špecifikácie tovaru, najmä rozmery konštrukcií, materiál, tvar a farba, farby kovových častí tovaru, rozmerov a vrátane jej farebnosti a ochranných prvkov z čierneho plastu. Pred zadaním do výroby žiadame víťazného uchádzača o presné zameranie celkových rozmerov skríň.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Ekvivalent neakceptujem doplnenie existujúceho stavu
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12.06.2020 10:00

16,00 ks

560,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.06.2020 08:03

04.06.2020 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2020 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 203
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS