• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 14:20

Detail zákazky Z202011283

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 14:20

Základné údaje

Z202011283

OF-169345

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4755561

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

36402249

ARCHÍV SB, s.r.o.

Priemyselná 1947/1, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia ostatného odpadu a nebezpečného odpadu

služby, zdravotnícky odpad, nebezpečný odpad, likvidácia odpadu, odvoz odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90524000-6 - Služby súvisiace so zdravotníckym odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. NEBEZPEČNE ODPADY
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kat. číslo odpadu - 18 01 03   odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy t 19
Kat. číslo odpadu - 18 01 06   Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky l 100
Kat. číslo odpadu - 18 01 08   cytotoxické a cytostatické liečivá kg 20
 2. OSTATNÉ ODPADY
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kat. číslo odpadu - 18 01 01   ostré predmety okrem 18 01 03 kg 200
Kat. číslo odpadu - 18 01 02   Časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 18 01 03 t 1
Kat. číslo odpadu - 18 01 04   požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy, napríklad obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy kg 500
Kat. číslo odpadu - 18 01 07   chemikálie iné ako uvedené v 18 01 06 l 100
Kat. číslo odpadu - 18 01 09   liečivá iné ako uvedené v 18 01 08 kg 20
Kat. číslo odpadu - 20 01 08   kuchynský odpad kg 500
Kat. číslo odpadu - 20 01 25   Jedlé oleje a tuky kg 20
 3. Prenájom nádob
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner na NO ks 3
Nádoba na nebezpečný odpad 5 l ks 100
Klimabox 60 l ks 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miest dočasného zhromažďovania v zariadeniach objednávateľa sa bude   dodávateľom uskutočňovať 1 x týždenne z pracovísk objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadov podľa skutočných množstiev. V prípade, že  počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadov, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi  automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii  predmetu zákazky.
V prípade výskytu väčšieho množstva odpadov dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a  zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
Hmotnosť odpadov bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení dodávateľa.
Nakládku odpadov zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vyhotoví sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektami, ktoré sa nakladania s odpadmi zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom - faktúrou.
Dopravný prostriedok/kontajner dodávateľ musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (dohoda ADR).
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, nepredvídateľných okolnostiach na strane dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u objednávateľa.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje objednávateľ od dodávateľa predložiť  nasledovné doklady:
a) doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy;
b) súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi- Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou  legislatívou  (napr.: príslušný súhlas vydaný Orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva podľa § 97 ods.1 zákona o odpadoch č. 97/2015 Z. z. alebo registráciu § 98 ods. 1 a ods.2 zákona č. 97/2015 Z. z.). Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu, označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy;
c) súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade splatnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia;
d) rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov v rámci viacerých krajov v súlade s platnou  legislatívou - vydané s príslušným orgánom štátnej správy;
e) čestné vyhlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre  spracovanie objemu odpadov objednávateľa počas trvania zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH a cena celkom bez DPH, s DPH.
Fakturácia za skutočne poskytnutú službu, hmotnosti jednotlivých druhov odpadov sa bude  realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na  zhodnotenie alebo zneškodňovanie.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340 b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia  faktúry objednávateľovi.
V prípade, že dodávateľ neodoberie dohodnutý odpad včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny neodobratého dohodnutého odpadu.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté.
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

26 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2020 13:21

03.06.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2020 08:35 - Vstupná ponuka 26 365,20 € Cena s DPH
01.06.2020 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 26 365,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS