00165662
Okresný súd Nitra
Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
Kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kancelárskych potrieb podľa technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Samolepiace bločky, lepené 75x75mm, 100 listový blok, jednofarebné | ks | 150 | ||
Samolepiace bločky, lepené 51x38mm, 100 listový blok, jednofarebné | ks | 120 | ||
Guľatá navlhčovacia poduštička so špongiou. | ks | 20 | ||
Obálka C6, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela | ks | 3000 | ||
Obálka C5, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela | ks | 4000 | ||
Obálka C4, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela | ks | 3000 | ||
Obálka B4 s X-dnom, hnedá, bez okienka, bez vnútornej potlače, nie samolepiaca | ks | 3000 | ||
Lepiaca páska transparentná, materiál: polypropylén, farba: transparentná, návin: 33m, šírka: 19mm. Lepiaca páska je priľnavá k väčšine bežných povrchov, odporúčaná je najmä pri balené balíkov a fixáciu rôznych predmetov. Lepidlo na páske je veľmi kvalitné a trvanlivé. Odoláva ÚV žiareniu a teplu. | ks | 160 | ||
Náplň do guličkového pera, 10,7cm, tenký hrot 0,6, farba modrá | ks | 200 | ||
Lepiaca páska transparentná, farba: transparentná, materiál: polypropylén, návin:66 m, šírka: 48 mm. | ks | 60 | ||
Pečiatková poduška , plastový obal, č.1 - veľká, 155x80 mm | ks | 10 | ||
Špagát trikolóra, 100 g, 450 dtex, 250 m, trojfarebný špagát zo 100 % bavlny na pečatenie dokumentov • hmotnosť klbka: 100 g • návin: 250 m | klbko | 15 | ||
Odkladacia mapa s 3 klopami, formát A4, vyrobená z 200 gr. eko kartónu, rôzne farby, balenie po 100 ks, farby - rôzne. | bal/100 ks | 5 | ||
Náhradné kazety do korekčného strojčeka PRITT. Náhradná náplň pre korekčný strojček s vymeniteľnou náplňou. Pre suché a presné korigovanie s okamžitou možnosťou prepísania. Pre všetky druhy papiera. Páska 4,2mmx12m. | ks | 50 | ||
Špagát PP 250g | klbko | 30 | ||
Kancelárske sponky z pozinkovaného drôtu pre jednoduché a rýchle zopnutie dokumentov. Veľkosť spony: 32mm Balenie: krabička á 100ks | krabička/100 ks spiniek | 100 | ||
Kancelárske sponky z pozinkovaného drôtu pre jednoduché a rýchle zopnutie dokumentov. Veľkosť spony: 50mm Balenie: 100ks | krabička/100 ks spiniek | 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.). |
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky predmety, ktoré dodá Objednávateľovi alebo budú inak poskytnuté Objednávateľovi, nebudú kontaminované, t.j. nedostanú sa do styku s kvapôčkovou infekciou. Ak existuje riziko kontaminácie akéhokoľvek predmetu dodávaného Objednávateľovi, Poskytovateľ sa zaväzuje dezinfikovať akýkoľvek takýto predmet pred dodaním a/alebo poskytnutím Objednávateľovi. |
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe a výške % podľa zákona č.222/2004 Z.z.. Dodávateľ pri plnení zmluvy nebude fakturovať DPH. DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, poškodený atď) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Záruka 24 mesiacov. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne. |
Neakceptujeme dovoz kuriérom |
4. Kancelárske potreby musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou. |
Pri náhradnej páske do korekčného strojčeka požadujeme konkrétny, ktorý je uvedený, vzhľadom k tomu, že také používame a sú potrebné náhrady práve do konkrétneho druhu, nie ekvivalent |
Výrobky označené konkrétnym názvom požaduje objednávateľ dodržať, neumožňuje predložiť ekvivalent k výrobku. Konkrétne označenie výrobku doplnené slovami "alebo ekvivalentný" je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Kancelárske potreby - jednotlivé druhy tovarov musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou a prílohami k opisnému formuláru. Nedodržanie tejto požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
08.06.2020 08:00 — 08.06.2020 14:00
13 973,00 ks
1 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2020 10:39
03.06.2020 11:00
03.06.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2020 09:43 - Vstupná ponuka | 1 300,00 | € | Cena s DPH |
03.06.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 297,13 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: