• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 13:50

Detail zákazky Z202011260

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 13:50

Základné údaje

Z202011260

OF-213464

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4755539

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb podľa technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky, lepené 75x75mm, 100 listový blok, jednofarebné ks 150
Samolepiace bločky, lepené 51x38mm, 100 listový blok, jednofarebné ks 120
Guľatá navlhčovacia poduštička so špongiou. ks 20
Obálka C6, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela ks 3000
Obálka C5, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela ks 4000
Obálka C4, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela ks 3000
Obálka B4 s X-dnom, hnedá, bez okienka, bez vnútornej potlače, nie samolepiaca ks 3000
Lepiaca páska transparentná, materiál: polypropylén, farba: transparentná, návin: 33m, šírka: 19mm. Lepiaca páska je priľnavá k väčšine bežných povrchov, odporúčaná je najmä pri balené balíkov a fixáciu rôznych predmetov. Lepidlo na páske je veľmi kvalitné a trvanlivé. Odoláva ÚV žiareniu a teplu. ks 160
Náplň do guličkového pera, 10,7cm, tenký hrot 0,6, farba modrá ks 200
Lepiaca páska transparentná, farba: transparentná, materiál: polypropylén, návin:66 m, šírka: 48 mm. ks 60
Pečiatková poduška , plastový obal, č.1 - veľká, 155x80 mm ks 10
Špagát trikolóra, 100 g, 450 dtex, 250 m, trojfarebný špagát zo 100 % bavlny na pečatenie dokumentov • hmotnosť klbka: 100 g • návin: 250 m klbko 15
Odkladacia mapa s 3 klopami, formát A4, vyrobená z 200 gr. eko kartónu, rôzne farby, balenie po 100 ks, farby - rôzne. bal/100 ks 5
Náhradné kazety do korekčného strojčeka PRITT. Náhradná náplň pre korekčný strojček s vymeniteľnou náplňou. Pre suché a presné korigovanie s okamžitou možnosťou prepísania. Pre všetky druhy papiera. Páska 4,2mmx12m. ks 50
Špagát PP 250g klbko 30
Kancelárske sponky z pozinkovaného drôtu pre jednoduché a rýchle zopnutie dokumentov. Veľkosť spony: 32mm Balenie: krabička á 100ks krabička/100 ks spiniek 100
Kancelárske sponky z pozinkovaného drôtu pre jednoduché a rýchle zopnutie dokumentov. Veľkosť spony: 50mm Balenie: 100ks krabička/100 ks spiniek 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky predmety, ktoré dodá Objednávateľovi alebo budú inak poskytnuté Objednávateľovi, nebudú kontaminované, t.j. nedostanú sa do styku s kvapôčkovou infekciou. Ak existuje riziko kontaminácie akéhokoľvek predmetu dodávaného Objednávateľovi, Poskytovateľ sa zaväzuje dezinfikovať akýkoľvek takýto predmet pred dodaním a/alebo poskytnutím Objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe a výške % podľa zákona č.222/2004 Z.z.. Dodávateľ pri plnení zmluvy nebude fakturovať DPH. DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, poškodený atď) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Záruka 24 mesiacov.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Neakceptujeme dovoz kuriérom
4. Kancelárske potreby musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou.
Pri náhradnej páske do korekčného strojčeka požadujeme konkrétny, ktorý je uvedený, vzhľadom k tomu, že také používame a sú potrebné náhrady práve do konkrétneho druhu, nie ekvivalent
Výrobky označené konkrétnym názvom požaduje objednávateľ dodržať, neumožňuje predložiť ekvivalent k výrobku. Konkrétne označenie výrobku doplnené slovami "alebo ekvivalentný" je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Kancelárske potreby - jednotlivé druhy tovarov musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou a prílohami k opisnému formuláru. Nedodržanie tejto požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.06.2020 08:00 — 08.06.2020 14:00

13 973,00 ks

1 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2020 10:39

03.06.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 157
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2020 09:43 - Vstupná ponuka 1 300,00 € Cena s DPH
03.06.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 297,13 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS