• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 09:36
  •    Zrušenie zákazky
    03.06.2020 09:39

Detail zákazky Z202011252

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 09:36
  •    Zrušenie zákazky
    03.06.2020 09:39

Základné údaje

Z202011252

OF-214023

zrušená

Objednávateľ

50617265

Spojená škola internátna, Duchnovičova 479, Medzilaborce

Duchnovičová 479, Medzilaborce, 06801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

Elektrická energia, Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka elektriny po dobu 24 mesiacov do 2 odberných miest za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska  vrátane prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam Osobitné ustanovenia o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu a za podmienok uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie a v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov MWh 64
Vysoká tarifa VT MWh 50
Nízka tarifa NT MWh 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto - OM1
1.1 EIC kód 24ZVS0000058801I
1.2 Ročný odber 16,6 MWh
1.3 Ročný odber VT 13,8 MWh
1.4 Ročný odber NT 2,80 MWh
1.5 Vyúčtovacie obdobie vyúčtovanie mesačné
1.6 Produkt Jednotarif  X3-C2
1.7 Distribučná sústava východ
1.8 Napäťová úroveň nízke napätie
1.9 Istič 100 A
1.10 Rezervovaná kapacita, typ 100 kW, 1 mes.
1.11 Max. rezervovaná kapacita 100 kW
2. Odberné miesto - OM2
2.1 EIC kód 24ZVS0000072354Z
2.2 Ročný odber 15,40 MWh
2.3 Ročný odber VT 11,50 MWH
2.4 Ročný odber NT 3,90 MWh
2.5 Vyúčtovacie obdobie vyúčtovanie mesačné
2.6 Produkt jednotarif X3-C2
2.7. Distribučná sústava východ
2.8 Napäťová úroveň nízke napätie
2.9 Istič 120 A
2.10 Rezervovaná kapacita, typ 120 kW, 1 mes.
2.11 Max. rezervovaná kapacita 120 kW
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa na základe splnomocnenia odberateľom. So zmenou dodávateľa musí súhlasiť prevádzkovateľ distribučnej sústavy.
Fakturácia bude mesačná. Splatnosť faktúry je 14 dní. Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Dodávateľ nie je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požadovať od Objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia preddavkové platby. Fakturácia bude na základe skutočného dodaného plnenia.  Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Objednávateľ nebude aplikovať ustanovenie článku 6, odsek 6.11 Prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam ( Osobitné  ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu) . Dodávateľ nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia / prekročenia predpokladaného zmluvného množstva elektriny. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto zmluve.
Požiadavky objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v týchto osobitných požiadavkách sú nadradené pred Osobitnými ustanoveniami o zákazkách na dodávku elektriny a plynu ustanovenými elektronickým kontraktačným systémom. Dodávateľ predložením svojej ponuky túto skutočnosť akceptuje.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny a zároveň je povinný zriadiť  pre objednávateľa prístup do privátnej zóny ( elektronického portálu) za účelom prehľadu mesačnej fakturácie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektriny do odberného miesta odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny, v súlade s článkom 5 Cena Prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam ( Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú na obdobie 24 mesiacov so začiatkom plnenia od 01.07.2020 00:00 hod. a koncom do 30.06.2022 24:00 hod.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa osobitné požiadavky pre riadne plnenie predmetu zákazky. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.) :
a) špecifikácia zmluvnej ceny, uchádzač uvedie rozpis jednotlivých fakturačných položiek za MWh - dodávku elektriny a ostatných položiek (poplatky, spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny).
b) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje energetického manažéra (konzultanta) a zriadenie prístupu do elektronického portálu
c) čestné vyhlásenie:
- že je oprávnený podnikať v predmete zákazky,
- že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára,
- že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu čas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území západoslovenského regiónu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie a predloženie nepravdivých informácií v čestnom prehlásení sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom.
Dodávateľ nesmie postúpiť pohľadávku vyplývajúcu z tohto zmluvného vzťahu na inú osobu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým bude pohľadávka postúpená v rozpore s predchádzajúcou vetou, je neplatný podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predávajúci ako osoba, ktorá prichádza do styku s osobnými údajmi bola v zmysle ust. § 21 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov poučená v celom rozsahu zákona s dôrazom na ustanovenia §11, § 22 a §§ 29-30. Porušenie povinnosti zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch je sankcionovaná podľa ust. §67- §71 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, ako aj podľa ust. § 374 Trestného zákona a neoprávnené nakladanie s osobnými údajmi podľa ust. § 247 Trestného zákona (poškodenie a zneužitie záznamu na nosiči informácií).
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duchnovičova 479, Medzilaborce, Medzilaborce, Prešovský, Slovenská republika

01.07.2020 00:00 — 30.06.2022 00:00

64,00 MWh

11 871,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2020 09:42

03.06.2020 09:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2020 09:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 101
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS