17336031
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre
Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,2 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 23000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Vyhotovenie a doručenie | Vo väzbe/obálke na presný počet a konkrétne meno podľa doručeného zoznamu |
Názov |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok v papierovej forme. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa objednávok. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Súčasťou každej objednávky bude rozpis zamestnancov a počet stravných poukážok na zamestnanca. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky a dodávateľ sa zaväzuje za nepoužité stravné poukážky uhradiť finančné prostriedky na účet objednávateľa do 7 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok, resp. dodať stravné poukážky na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote najneskôr do 7 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 0,1%. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné minimálne alebo maximálne množstvo. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa.Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Do konca roka, v ktorom boli vydané. Poukážky pre XI.a XII.mesiac s platnosťou aj v ďalšom roku |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | 1x mesačne alebo podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok |
Navrhnutá hodnota | Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v sieti zmluvných stravovacích zariadení dodávateľa v minimálnom počte 5.000 na území SR |
Aby bol naplnený zmysel výberového konania
Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
05.06.2020 09:00 — 04.06.2021 00:00
96 600,00 23000
96 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2020 12:17
02.06.2020 12:20
03.06.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2020 12:22 - Vstupná ponuka | 96 600,00 | € | Cena s DPH |
31.05.2020 19:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 599,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: