• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2020 10:03

Detail zákazky Z202011233

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2020 10:03

Základné údaje

Z202011233

OF-213980

zrušená

Objednávateľ

34056505

Centrum sociálnych služieb - Juh

Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové rukavice

ochrana rúk

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové rukavice
Funkcia
ochrana rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, nepudrované, veľkosť M bal 320
jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, nepudrované, veľkosť L bal 80
jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, pudrované veľkosť M bal 20
jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, pudrované, veľkosť L bal 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalitné jednorazové vinylové vyšetrovacie rukavice, jemne pudrované / nepudrované, nesterilné, obojruké.Elastické, odolné voči roztrhnutiu a zároveň tenké pre zachovanie citu v rukách. S hladkým povrchom a zrolovanou manžetou, pudrované kukuričnou múčkou - iba pre pudrované varianty. CE trieda 1. Zodpovedajú štandardom EN 455-1,2,3,4*; EN 374-1,2,3,4,5; EN 420; EN 455 ako aj ISO 9001. Vhodné pre manipuláciu s potravinami.Presné technické parametre: dĺžka min. 240 mm, hrúbka rukavice: dlaň 0,16 mm, prsty 0,12 mm, manžeta (všetky hrúbky +- 0,02 mm), váha cca 5,3 g,farba prírodná, AQL 1.0
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva bude plnená na základe  čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom), alebo nahlasované telefonicky.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do vyčerpania požadovaného množstva tovaru, ktoré je pre dodávateľa záväzné.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách  priamo od dodávateľa, podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa.
Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH za každú príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný tovar - predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby. Dodávateľ pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky /meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail/.
Konečná cena zahŕňa dovoz nepoškodeného tovaru na miesto plnenia.
Objednávateľovi dodávateľ predloží rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 48 hodín od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje do 48 hod. od uzatvorenia zmluvy ocenenie rozpisu jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo lepších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy
Nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy
Kupujúci si vyhradzuje právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný a nekvalitný. V prípade nedodanie tovaru predávajúcim v dohodnutej dodacej lehote, vzniká kupujúcemu právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z kúpnej ceny nedodaného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania.
Predávajúci zodpovedá za to, že tovar bude spôsobilý k zmluvnému účelu a že počas záručnej doby bude mať dohodnutú kvalitu a vlastnosti. Tovar musí byť dodaný minimálne s 2/3 dobou spotreby. (Nesmie byť po expirácii).
Kupujúci prípadné reklamácie, vady tovaru, uplatní bezodkladne po ich zistení telefonicky prípadne osobne do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Reklamácia bude u dodávateľa vybavená ihneď - obratom. Reklamovaný tovar sa vymení bezplatne, a to dodaním náhradného tovaru za vadný tovar alebo dodaním chýbajúceho tovaru.
Porušenie ľubovoľnej hore uvedenej požiadavky  sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu, spolu s vystavením negatívnej referencie dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.06.2020 07:54 — 15.07.2020 07:55

1,00 celok

3 465,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2020 08:02

05.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 198
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS