Z202011233
OF-213980
zrušená
34056505
Centrum sociálnych služieb - Juh
Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK
Jednorazové rukavice
ochrana rúk
Tovar, Služba
|
1. Jednorazové rukavice
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| ochrana rúk |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, nepudrované, veľkosť M | bal | 320 | ||
| jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, nepudrované, veľkosť L | bal | 80 | ||
| jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, pudrované veľkosť M | bal | 20 | ||
| jednorazové rukavice sempercare alebo ekvivalent po 100 ks, pudrované, veľkosť L | bal | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kvalitné jednorazové vinylové vyšetrovacie rukavice, jemne pudrované / nepudrované, nesterilné, obojruké.Elastické, odolné voči roztrhnutiu a zároveň tenké pre zachovanie citu v rukách. S hladkým povrchom a zrolovanou manžetou, pudrované kukuričnou múčkou - iba pre pudrované varianty. CE trieda 1. Zodpovedajú štandardom EN 455-1,2,3,4*; EN 374-1,2,3,4,5; EN 420; EN 455 ako aj ISO 9001. Vhodné pre manipuláciu s potravinami.Presné technické parametre: dĺžka min. 240 mm, hrúbka rukavice: dlaň 0,16 mm, prsty 0,12 mm, manžeta (všetky hrúbky +- 0,02 mm), váha cca 5,3 g,farba prírodná, AQL 1.0 |
| Názov |
| Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom), alebo nahlasované telefonicky. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do vyčerpania požadovaného množstva tovaru, ktoré je pre dodávateľa záväzné. |
| Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo od dodávateľa, podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa. |
| Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH za každú príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný tovar - predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby. Dodávateľ pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky /meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail/. |
| Konečná cena zahŕňa dovoz nepoškodeného tovaru na miesto plnenia. |
| Objednávateľovi dodávateľ predloží rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 48 hodín od uzavretia zmluvy |
| Objednávateľ požaduje do 48 hod. od uzatvorenia zmluvy ocenenie rozpisu jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. |
| Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo lepších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy |
| Nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
| Kupujúci si vyhradzuje právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný a nekvalitný. V prípade nedodanie tovaru predávajúcim v dohodnutej dodacej lehote, vzniká kupujúcemu právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z kúpnej ceny nedodaného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania. |
| Predávajúci zodpovedá za to, že tovar bude spôsobilý k zmluvnému účelu a že počas záručnej doby bude mať dohodnutú kvalitu a vlastnosti. Tovar musí byť dodaný minimálne s 2/3 dobou spotreby. (Nesmie byť po expirácii). |
| Kupujúci prípadné reklamácie, vady tovaru, uplatní bezodkladne po ich zistení telefonicky prípadne osobne do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Reklamácia bude u dodávateľa vybavená ihneď - obratom. Reklamovaný tovar sa vymení bezplatne, a to dodaním náhradného tovaru za vadný tovar alebo dodaním chýbajúceho tovaru. |
| Porušenie ľubovoľnej hore uvedenej požiadavky sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu, spolu s vystavením negatívnej referencie dodávateľovi. |
Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.06.2020 07:54 — 15.07.2020 07:55
1,00 celok
3 465,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2020 08:02
05.06.2020 10:00
05.06.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: