• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2020 17:11
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2020 11:50

Detail zákazky Z202011199

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2020 17:11
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2020 11:50

Základné údaje

Z202011199

OF-213940

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4760849

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

„Mliečne výrobky a živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky“

mliečné výrobky, rastlinné oleje, živočíšne oleje, rastlinné tuky, živočíšne tuky

  • 15400000-2 - Živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky a živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky
Funkcia
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Mliečne výrobky a živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky“ . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Predpokladaný podpis rámcovej dohody je 6/2020.
Dodávka mliečných výrobkov a živočíšnych alebo rastlinných olejov a tukov  na prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mlieko plnotučné čerstvé 3,5%, 1l 7- dňové ks 1000
2. Mlieko polotučné čerstvé 1,5%, 1l 7 - dňové ks 5000
3. Mlieko plnotučné trvanlivé 3,5% 1l ks 1000
4. Mlieko polotučné trvanlivé 1,5% 1l ks 5000
5. Mlieko acidofilné 250g ks 2000
6. Mlieko acidofilné ochutené 250g ks 500
7. Mlieko kefírové 250g ks 1200
8. Mlieko bifidové s vlákninou 250ml ks 800
9. Mlieko vanilkové 250ml ks 200
10. Mlieko čokoládové 250ml ks 200
11. Monte drink 200 ml ks 200
12. Smotana na varenie 200 g ks 250
13. Smotana na varenie 250 g ks 200
14. Smotana na varenie 500 g ks 100
15. Smotana na varenie trvanlivá 250 ml l 50
16. Smotana kyslá pochúťková 200g ks 100
17. Smotana kyslá pochúťková 250g ks 50
18. Smotana na šĺahanie 33% 200g ks 50
19. Smotana na šĺahanie trvanlivá 30% 250 ml ks 50
20. Maslo obyčajné bez rastlinného tuku (tuk najmenej 80%) 125g ks 3000
21. Maslo obyčajné bez rastlinného tuku (tuk najmenej 80%) 250g ks 2000
22. Rama maslova 400g ks 250
23. Rama classic 400g ks 250
24. Rama s alpskym mliekom 400g ks 250
25. Rama s maslom 400g ks 250
26. Veto maslová príchuť 500g ks 125
27. Veto vyhodne 500g ks 125
28. Perla maslová 500g ks 125
29. Perla tip 500g ks 125
30. Maslo nátierkové 150g natur ks 363
31. Maslo nátierkové 150g pažítka ks 363
32. Maslo nátierkové 150g rajčiny a bazalka ks 363
33. Maslo nátierkové 150g cesnak s bylinkami ks 363
34. Natierka bryndziarka cesnak 130g ks 363
35. Natierka bryndziarka neochutená 130g ks 363
36. Natierka smotanová 120g ks 363
37. Natierka smotanová s pažítkou 120g ks 363
38. Natierka škvarková 100g ks 363
39. Natierka s pažítkou 100g ks 363
40. Natierka s cesnakom a cibuĺou 120g ks 363
41. Rastlinný tuk jedlý pokrmový na pečenie 250g (tuk najmenej 75%) ks 250
42. Rastlinný tuk jedlý pokrmový na pečenie 250g (tuk najmenej 70%) ks 100
43. Rastlinný tuk jedlý pokrmový na pečenie 250g ks 50
44. Jogurt biely 150g ks 1200
45. Jogurt čokoládový 150g ks 460
46. Jogurt banán – čokoláda 150g ks 460
47. Jogurt broskyňový 150g ks 460
48. Jogurt čučoriedkový 150g ks 460
49. Jogurt jahodový 150g ks 460
50. Jogurt jahodový s banánom 150g ks 460
51. Jogurt kávový 150g ks 460
52. Jogurt malinový 150g ks 460
53. Jogurt vanilkový 150g ks 460
54. Jogurt vanilkový 150g ks 460
55. Jogurt lahodný brusnica 150g ks 460
56. Jogurt lahodný javorový sirup 150g ks 460
57. Jogurt lahodný marhuľa 150g ks 460
58. Smotanový krém kakaový 80g ks 1900
59. Smotanový krém vanilkový 80g ks 1900
60. Smotanový krém s tvarohom 130g ks 1900
61. Mliečny dezert s čokoládou a lieskovými orieškami 150g ks 1900
62. Dezert mliečny tornádo čoko- vanilka 150g ks 1900
63. Mliečna ryža čokoláda 200g ks 300
64. Mliečna ryža jahoda 200g ks 300
65. Mliečna ryža škorica 200g ks 300
66. Kyslo-mliečny jogurt marhuľa 140g ks 250
67. Kyslo-mliečny jogurt jahoda 140g ks 250
68. Puding so šĺahačkou 200g ks 400
69. Tyčinka Monte snack 29g ks 200
70. Tyčinka joghurt schnitte 28g ks 200
71. Tyčinka milka choco snack 32g ks 200
72. Tyčinka bobik 30g ks 200
73. Tyčinka kinder mliečny rez ks 200
74. Syr smotanový trojuholník 125g klasik ks 2800
75. Syrokrem smotanela 150g ks 3000
76. Syr smotanový trojuholník 125g ochutený ks 2800
77. Syr smotanový trojuholník 250g ks 2800
78. Syr smotanový 100g črievko ks 300
79. Syr smotanový 100g ochutený ks 300
80. Syr smotanový s ementálom 100g črievko ks 300
81. Syr smotanový 150g črievko ks 300
82. Syr tavený 1kg Maratonec kg 50
83. Syr tavený 1kg President kg 50
84. Syr tvrdý zrejúci tehla vyr z kravského mlieka (tuk v sušine min 45% ) kg 90
85. Syr tvrdy zrejúci tehla ementálskeho typu vyr z kravského mlieka (tuk v sušine min 45% ) kg 90
86. Syr tehla polotvrdý polotučný vyrobený z kravského mlieka (tuk v sušine min 45%) kg 90
87. Syr tehla vyrobený z kravského mlieka (tuk v sušine min 45% ) kg 90
88. Tvaroh mäkký hrudkovitý – voľný 1kg kg 1000
89. Bryndza plnotučná 125g ks 350
90. Bryndza plnotučná 125g črievko ks 200
91. Bryndza plnotučná 1kg kg 70
92. Syr parenica údený 1kg kg 20
93. Syr parenica neúdený 1 kg kg 20
94. Korbačiky neúdené kg 15
95. Korbačiky údené kg 15
96. Tatárska omáčka 315 ml ks 100
97. Tatarská omáčka 420ml ks 50
98. Majonéza 315ml ks 100
99. Majonéza 375 ml ks 50
100. Olej rastlinný 5 l l 500
101. Olej rastlinný 1l l 500
102. Olej slnečnicový 5l l 500
103. Olej slnečnicový 1l l 500
104. Smotana na varenie trvanlivá 1l l 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Poznámka: - ak je tovar v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH v stĺpci JEDNOTKA zadefinovaný, ako kg, tak jednotková cena je za 1 kg;
2. Poznámka: - ak je tovar v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH v stĺpci JEDNOTKA zadefinovaný, ako ks, tak jednotková cena je za 1ks;
3. Poznámka: - ak je tovar v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH v stĺpci JEDNOTKA zadefinovaný, ako l (liter), tak jednotková cena je za 1l;
4. Poznámka: na tovar označený v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH pod poradovým číslom 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 16, 17, 20, 21, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 66, 67 sa vzťahuje 10 % DPH.
5. Poznámka: na tovar označený v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH ostatnými poradovými čislami sa vzťahuje 20 % DPH.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: - nákup tovaru „Mliečne výrobky a živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky“  v množstvách a podľa druhu v hore uvedených technických vlastnostiach.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Pri určení predpokladaného množstva tovaru verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočností z predchádzajúceho obdobia. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako je predpokladané množstvo tovaru, ale taktiež nemusí z niektorého druhu tovaru odobrať žiaden kg/ks/l. - to však nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Ak počas plnenia zmluvy bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom hore uvedených technických vlastností, ale je v súlade so spoločným slovníkom obstarávania (CPV) , tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže verejný obstarávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom už spomínaných technických vlastností. To zároveň taktiež nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. - cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodaváteľa.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: - tovar môce byť taktiež dodávaný aj jednotlivo, t.j. nie v celých baleniach. Predmet zákazky môže, podľa potreby objednávateľa, byť taktiež nakupovaný aj priamo v sídle dodávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa, t.z., že  súčasťou predmetu zákazky sú zároveň súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania.
Tovar bude dodávaný na základe požiadaviek objednávateľa, ktoré budú spresnené v špecifikácii s uvedením druhu a množstva tovaru. Táto špecifikácia bude dodávateľovi zasielaná emailom.
Dodávateľ predmet plnenia dodá každý deň okrem soboty a nedele (podľa potreby objednávateľa), t.z. päťdni v týždni, do 24 hodín (po dohode s objednávateľom môže byť termín neskorší) od doručenia emailovej špecifikácie druhu a množstva tovaru dodávateľovi. Tovar bude dodávaný na základe požiadaviek objednávateľa, ktoré budú spresnené v špecifikácii s uvedením druhu a množstva tovaru. Táto špecifikácia bude dodávateľovi zasielaná emailom. Tovar bude dodávaný na miesto uvedené v prvej vete prostredníctvom svojho dopravcu.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 10 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Pri porušení jednotlivej zmluvnej povinnosti dodávateľa dodať predmet plnenia v dohodnutom termíne, na dohodnuté miesto, v požadovanej kvalite a za dohodnutú cenu, je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každé jedno porušenie.  To platí aj v prípade nedodania alebo oneskoreného dodania dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie alebo na užívanie tovaru, alebo iných dokladov, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi podľa tejto rámcovej dohody.
V prípade omeškania objednávateľa s uhradením faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti dodať tovar alebo doklady podľa rámcovej dohody. Zmluvné strany prehlasujú, že výška zmluvnej pokuty je primeraná, je v súlade so  zásadami poctivého obchodného styku a bola dohodnutá s prihliadnutím na význam zabezpečovaných povinností.
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu omeškaním dodávateľa vznikla. Zodpovednosť za škodu sa bude riadiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Pre účely tejto rámcovej dohody sa škodou rozumejú aj náklady objednávateľa na zabezpečenie rovnakého alebo porovnateľného tovaru u iného dodávateľa v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Rámcovej dohody vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s  dodávkou.
Cena, ktorá bude predmetom Rámcovej dohody, t.z. aj tzv. vysúťažená cena sa môže meniť a to len v prípade zmeny cien na trhu z predmetným tovarom a len v súlade s § 18 ods. 3 bod b) ZoVO (ak hodnota všetkých zmien je nižšia ako fin. limit podľa § 5 ods. 2 ZoVO a zároveň je nižšia ako 10 % hodnoty pôvodnej Rámcovej dohody). Takáto zmena môže byť uskutočnená len na základe dodatku k Rámcovej dohode.
Dodávateľ môže objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPET). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPET.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť  potvrdenie príslušného správneho orgánu, že vozidla zodpovedajú predpisom o prevoze potravín. Ak uchádzač nedisponuje takýmito vozidlami, môže na preukázanie tejto technickej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V takom prípade musí dodávateľ preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Tieto doklady nie je nutné predložiť ako originál alebo úradne overenú kópiu.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť doklad potvrdzujúci zabezpečenie kvality, t.z. zavedený systém HACCP (tu môže byť aj potvrdenie alebo záznam z kontroly a pod. od nezávislej inštitúcie, že HCCP je zavedené).
Tovar, ktorý je v špecifikácii napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne v rovnakej špecifikácii a charakteristike. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

65 403,00 ks/l/kg

58 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2020 17:11

04.06.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2020 13:05 - Vstupná ponuka 58 500,00 € Cena s DPH
04.06.2020 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 58 499,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS