00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery do tlačiarne
toner
Tovar
1. Tonery do tlačiarne HP Color LJ Pro MFP M479fdn
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, originálnych tonerov do tlačiarne HP Color LJ Pro MFP M479fdn vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, odvozu a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner HP, W2030A, black, výťažnosť 2400 strán | ks | 2 | ||
2. Toner HP, W2031A cyan, výťažnosť 2100 strán | ks | 2 | ||
3. Toner HP, W2032A yellow, výťažnosť 2100 strán | ks | 2 | ||
4. Toner HP, W2033A magenta, výťažnosť 2100 strán | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Tonery musia byť: | |
1.1. originálne, nové, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, pred dodaním nesmú byť používané, testované, recyklované, repasované, renovované ani vyrábané iným výrobcom, ako ekvivalentné náhrady, nesmú byť vyrobené z už použitých tonerov a dielov, v dodaných toneroch, náplniach a súvisiacom materiáli nesmie byť použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec, | |
1.2. zabalené v originálnom obale od výrobcu, ktorý spĺňa všetky znaky originálneho balenia (hologramy), obal musí byť nový, neporušený, nepoškodený, opatrený ochrannými známkami výrobcu príslušných značiek (ochranná známka s číselným alebo QR kódom, pomocou ktorého je možné na stránke výrobcu, resp. cez mobilnú aplikáciu výrobcu overiť pravosť). |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, odvoz a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke (druhé poschodie v budove bez výťahu). |
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
10. Originálne tonery sú špeciálne navrhnuté, vyrobené a testované tak, aby pracovali s tlačiarňou. Vysoká úroveň kompatibility zaručuje konzistentný výkon a mimoriadne bezporuchovú prevádzku. Originálne tonery sa dodávajú so zárukou výmeny alebo náhrady nákupnej ceny. Repasované/kompatibilné/alternatívne tonery môžu ovplyvniť záruku poskytovanú na tlačiareň. Originálne tonery majú rovnaký alebo nižší celkový vplyv na životné prostredie ako repasované/kompatibilné/alternatívne tonery. |
11. V prípade pochybností o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. Ak výsledkom bude vyjadrenie (rozhodnutie), že tovar nie je originál - objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
15.06.2020 08:30 — 30.06.2020 14:00
1,00 súbor
750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2020 12:31
03.06.2020 09:30
03.06.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2020 22:21 - Vstupná ponuka | 750,00 | € | Cena s DPH |
03.06.2020 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 749,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: