• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2020 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 13:10

Detail zákazky Z202011156

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2020 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 13:10

Základné údaje

Z202011156

OF-213928

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4755493

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

50698621

PLUG s.r.o.

Šalviová 40, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Germicídny žiarič

germicídny žiarič, ožarovanie, sterilizácia, vzduch

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Germicídny žiarič
Funkcia
1. Germicídny žiarič na  dezinfekciu prostredia.
2. Nákup nového, nepoužívaného germicídneho žiariča vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Germicídny žiarič ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Požadované technické parametre:
1.1. mobilný, so snímačom pohybu
1.2.prevedenie pripojenia: mobilný
1.3. farba biela
1.4.príkon 55 W
1.5.rozmery 1020x85mm
1.6.váha netto 2,8kg, brutto 3,1kg
1.7. napájanie 230V/50Hz
1.8. namontované programovateľné spínacie hodiny / SPH01
1.9. dezinfekcia vzduchu do vzdialenosti do 6 m
1.10. princíp použitia ultrafialového žiarenia špeciálnej časti UV žiarenia a to žiarenia o vlnovej dĺžke 253,7 nm.
2. Referenčný produkt PROLUX G M55W/SP
3. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy :
1.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.2. názov výrobcu tovaru, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a jeho technické parametre, katalógové číslo tovaru a v prípade ekvivalentného tovaru aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentný tovar spĺňa požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentného tovaru dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar),
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/náhradu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní pripúšťa možnosť predloženia ekvivalentného riešenia, avšak uchádzač je povinný do 5 pracovných dní predložiť doklady, ktorými preukáže, že ním navrhované riešenie spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa a má rovnaké, alebo lepšie parametre.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6.. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa.
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2020 08:00 — 10.07.2020 15:00

1,00 súbor

897,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2020 10:16

03.06.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 84
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2020 12:24 - Vstupná ponuka 897,00 € Cena s DPH
03.06.2020 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 878,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS