• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 12:05

Detail zákazky Z202011059

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 12:05

Základné údaje

Z202011059

OF-213637

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4755479

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné predmety

odznak, lekárnička prvej pomoci, set kovových skrutkovačov, cyklistická taška na rám, reflexné pásky

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odznaky
Funkcia
Propagovanie cieľov environmentálnych projektov ako sú šírenie environmentálnej osvety a zlepšovanie vzťahu obyvateľov k životnému prostrediu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odznaky ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odznaky vid obrázok v prílohe por. č. 1
Odznaky kovový pripínací odznak s logom cyklistu
priemer min. 37 mm
potlač plnofarebná na celú plochu odznaku
typ potlače CMYK
grafický podklad -plnofarebné logo dodá objednávateľ
grafický návrh dodá dodávateľ
 2. Lekárnička prvej pomoci
Funkcia
Propagovanie cieľov environmentálnych projektov ako sú šírenie environmentálnej osvety a zlepšovanie vzťahu obyvateľov k životnému prostrediu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lekárnička prvej pomoci ks 270
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lekárnička prvej pomoci vid obrázok v prílohe por. č. 2
Lekárnička prvej pomoci potlač loga, obsahuje minimálne náplasť, dezinfekčnú vreckovku, obväz, nožničky,
obal lekárničky vodoodolný
 3. Set kovových skrutkovačov
Funkcia
Propagovanie cieľov environmentálnych projektov ako sú šírenie environmentálnej osvety a zlepšovanie vzťahu obyvateľov k životnému prostrediu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Set kovových skrutkovačov ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Set kovových skrutkovačov na bicykel vid obrázok v prílohe por. č. 3
 4. Cyklistická taška na rám
Funkcia
Propagovanie cieľov environmentálnych projektov ako sú šírenie environmentálnej osvety a zlepšovanie vzťahu obyvateľov k životnému prostrediu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cyklistická taška na rám ks 220
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cyklistická taška na rám vid obrázok v prílohe por. č. 4
Cyklistická taška na rám potlač loga, s objemom 1 l, suché zipsy, vodoodpudivá, hmotnosť 0.12kg
Potlač transfer jedna farba
Farba tašky čierna
 5. Reflexné pásky
Funkcia
Propagovanie cieľov environmentálnych projektov ako sú šírenie environmentálnej osvety a zlepšovanie vzťahu obyvateľov k životnému prostrediu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reflexné pásky ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Reflexné pásky vid obrázok v prílohe por. č. 5
Reflexné pásky na ruku
Rozmer: 34 x 3 cm
Farba: žltá
Potlač: jednofarebná potlač loga  a znak
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní  od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Dodávateľ zašle  kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy fotografie (alebo katalóg v elektronickej podobe) konkrétnych produktov, ktoré budú potlačené a podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien v EUR: jednotková cena bez DPH v EUR, celková cena bez DPH v EUR, celková cena s DPH v EUR, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi  plnofarebné logá, znak objednávateľa, potrebné k potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný,  kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. Ako preberací protokol môže  slúžiť aj dodací list.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia oprávnenej osobe, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému  zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa spojené s dodaním celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou,  t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

03.07.2020 14:00

2 140,00 ks

2 749,84

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2020 10:07

03.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 107
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2020 10:23 - Vstupná ponuka 2 749,84 € Cena s DPH
03.06.2020 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 682,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS