00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
35848863
O2 Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK
Mobilné hlasové a dátové služby
Telekomunikačné služby, Telefónne služby, Mobilný internet
Služba
1. Mobilné hlasové a dátové služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie a prevádzkovanie mobilných telekomunikačných služieb (hlasové služby, internetové služby a doplnkové služby). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zriadenie, aktivácia a poskytovanie požadovaných mobilných služieb - SIM karta na 24 mesiacov | ks | 160 | ||
Paušál 1 | ks | 35 | ||
Paušál 2 | ks | 125 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Paušál 1 - minimálna špecifikácia: | neobmedzené volania v rámci EÚ, neobmedzené SMS v rámci EÚ, 10 GB dát (LTE) z toho min. 1 GB dát v EÚ |
Paušál 2 - minimálna špecifikácia: | neobmedzené volania v rámci SR a ČR, neobmedzené SMS v rámci SR a ČR, 5 GB dát (LTE) |
Doba viazanosti | 24 mesiacov alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zákazky |
Služba blokovanie odchádzajúcich hovorov, CLIP, CLIR a Roaming, nulové poplatky za prenos telefónneho čísla v prípade zmeny operátora, bezodplatná aktivácia nových SIM kariet, nulový manipulačný poplatok, blokovanie odchádzajúcich hovorov na vybrané čísla, poskytnutie PUK a PIN kódu | áno, bezplatne |
Úroveň pokrytia obyvateľstva sieťou mobilných dátových služieb a Internetu technológiou minimálne LTE a vyššou | minimálne 94% obyvateľstva SR |
Spôsob prečerpania dát | Po prečerpaní dát sa pripojenie na internet neruší ale ostáva s obmedzenou rýchlosťou minimálne 48kb/s |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet po jednotlivých programoch do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ a objednávateľ písomne určia osoby, ktoré sú oprávnené konať v ich mene pre účely tejto zmluvy. |
Mesačná fakturácia služieb. Splatnosť faktúr minimálne 30 dní. Dodávateľ bude vystavovať mesačne faktúry na telekomunikačné služby na základe fakturačných profilov podľa požiadavky objednávateľa. |
V celkovej cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky poplatky potrebné na prenos existujúcich čísiel k dodávateľovi (existujúce čísla nie sú viazané). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy a do určeného limitu finančných prostriedkov rozšíriť pôvodný počet SIM kariet, ktorým bude poskytovateľ poskytovať služby v rozsahu podľa tejto zmluvy. |
V prípade ak objednávateľ vyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky skôr ako za 24 mesiacov, zmluva sa považuje za ukončenú a všetky tel. čísla/SIM karty neviazané. |
Objednávateľ nie je povinný platiť odplatu po dobu, počas ktorej nemohol služby riadne užívať z dôvodov na strane dodávateľa. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ nie je povinný mesačne odoberať celý objem predmetu zákazky (počet kusov SIM kariet) ani vyčerpať celý objem celkovej ceny predmetu zákazky v priebehu 24 mesiacov. |
Objednávateľ môže využiť objem celkovej ceny predmetu zákazky aj na iné služby dodávateľa ako sú definované v technických vlastnostiach ( Paušál 1 a Paušál 2 ). Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi svoje bežne poskytované služby (mimo napr. audiotext, parkovania, roamingových služieb, HW) so zľavou minimálne 50% zo svojho verejného cenníka. |
Dodávateľ je povinný mesačne posielať podrobný elektronický výpis hovorov a služieb vo formáte xls, xlsx, csv alebo ods. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nám. sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
160,00 ks
27 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2020 11:04
04.06.2020 11:00
04.06.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.05.2020 11:39 - Vstupná ponuka | 26 998,80 | € | Cena s DPH |
26.05.2020 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: