• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2020 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2020 11:20

Detail zákazky Z202010924

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2020 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2020 11:20

Základné údaje

Z202010924

OF-211517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4749287

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

46268995

AMG Security s.r.o.

Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochrana budovy

strážna služba, ochrana budovy, revízia, servis a opravy technického zariadenia

  • 79713000-5 - Strážne služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochrana budovy
Funkcia
Zabezpečenie ochrany objektu a majetkových hodnôt v ňom sústredených na obdobie 48 mesiacov.
Ochrana budovy sa vykonáva nepretržite 24 hodín denne (v pracovných dňoch ako aj počas dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov).
Nepretržité napojenie objektu na stredisko registrácie poplachov (ďalej aj "SRP").
Vykonávanie opráv (bez dodávok náhradných dielov a spotrebných materiálov) pri poruchách na telefonickú, mailovú, resp. písomnú výzvu objednávateľa.
Vykonávanie ročnej/štvrťročnej odbornej pravidelnej funkčnej skúšky PSN (aktuálne 42 prvkov) v chránených priestoroch objednávateľa podľa STN 33 4590-8 čl. 8 a STN 33 1500.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob ochrany: elektronická zabezpečovacia signalizácia a elektrická požiarna signalizácia
Spôsob ochrany: pripojenie na pult centrálnej ochrany s využitím prenosu signálov prostredníctvom GSM prenosu
Spôsob ochrany: zabezpečovaním prijatia signálov z technického zariadenia a ich spracovaním a vyhodnotením
Spôsob ochrany: testovanie priechodnosti spojových trás
Spôsob ochrany: vyslaním zásahovej jednotky v prípade narušenia objektu a vykonaním príslušných opatrení
Spôsob ochrany: nasadenie fyzickej strážnej služby pri násilnom poškodení objektu
Zariadenia PSN: 1x ústredňa PAS816, 1x LCD klávesnica KM20B, 1x expandér EXM800
Detektory: 2x DT 7450,6x DT 7435,6x CX-40,2x FG730 ,12x PIR Aritech,5x Patrol 901
Typ slaboprúdového vedenia: CYTFY 8x0,5 mm, CYTFY 4x0,5 mm, CYTFY 6x0,5 mm, CYTFY 10x0,5 mm
Typ a počet špeciálnych zariadení: 1xGSM komunikátor TELL Line Pro 5, 1x pomocný zdroj (snímače),1x kódový zámok
Počet použitých slučiek PSN: 16
Typ a počet svetelno/akustickej signalizácie: 1x vnútorná siréna s blikačom SQSMR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný byť držiteľom platnej licencie na prevádzkovanie strážnej služby.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať strážnu službu s odbornou starostlivosťou, riadne a včas tak, aby bola zabezpečená ochrana majetku objednávateľa.
Objednávateľ písomne oznámi dodávateľovi zodpovedné kontaktné osoby, ktoré budú vyrozumené v prípade narušenia objektu a z ktorých vždy najmenej jedna bude zastihnuteľná (telefonický režim) a spôsobilá na základe výzvy dodávateľa, neodkladne prísť k objektu a sprístupniť ho preverujúcej (zasahujúcej) jednotke dodávateľa. Kontaktné údaje na tieto osoby oznámi objednávateľ dodávateľovi po uzavretí zmluvy a každú zmenu neodkladne oznámi dodávateľovi.
Objednávateľ bezodkladne telefonicky a následne doporučeným listom alebo mailom informuje dodávateľa o vlastných zisteniach porúch PSN, resp. prenosovej cesty, o stave a akejkoľvek zmene charakteristiky objektu, vrátane všetkých stavebných (i interiérových) úprav a údržby a akýchkoľvek ďalších skutočností, ktoré by mohli mať vplyv na režim ochrany objektu a činnosti dodávateľa s tým súvisiace a koordinuje s dodávateľom vlastné opatrenia na odstránenie zistených technických nedostatkov.
Vyslaná zásahová jednotka je povinná doraziť ku chránenému objektu po prijatí poplachového signálu. Po príchode ku chránenému objektu vykoná jeho vonkajšiu obhliadku a o zistených skutočnostiach informuje službukonajúceho operátora SRP, ktorý bezodkladne kontaktuje objednávateľa (zodpovednú osobu).
Pri zistení, že objekt bol narušený, zásahová jednotka dodávateľa zabezpečí únikové cesty alebo vykoná zásah. Priebeh celej akcie a prípadný zásah koordinuje podľa vlastného uváženia. Na základe zistení skutkovej podstaty vyrozumie podľa potreby políciu, požiarnikov alebo zdravotníkov. V prípade narušenia alebo zadržania páchateľa na chránenom objekte v neprítomnosti zodpovedných osôb objednávateľa informuje príslušný útvar PZ SR.
Cena za poskytnuté služby je stanovená dohodou zmluvných strán v zmysle zák. č. 18/1996 o cenách v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Celková cena za poskytnuté služby zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s ochranou objektu objednávateľa tak, ako je uvedené v špecifikácii vrátane všetkých súvisiacich služieb a vrátane nákladov na komunikáciu, na všetky výjazdy a poplatky spojené s poskytovaním požadovaných služieb.
Celková zmluvná cena za celé obdobie trvania zmluvy bude dodávateľovi platená formou mesačného poplatku, ktorý zahŕňa súčet jednotkových cien za mesiac (mesačných poplatkov).
Faktúra bude obsahovať rozpis jednotlivých položiek.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené pri poskytovaní služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, prípadne tretím osobám.
Dodávateľ najneskôr do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručí kontaktnej osobe objednávateľa platnú licenciu na prevádzkovanie strážnej služby dodávateľom a rozpis jednotkových cien - poplatkov za jednotlivé položky v zmysle špecifikácie bez DPH aj s DPH
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že zachová mlčanlivosť a dôvernosť o akýchkoľvek materiáloch a informáciách, ktoré jej poskytne alebo inak sprístupní druhá zmluvná strana, alebo o ktorých sa dozvie v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2020 00:00 — 28.06.2024 12:00

1,00 súbor položiek zákazky

13 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.05.2020 11:04

02.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 74
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2020 11:28 - Vstupná ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH
02.06.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 495,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS