• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 10:30

Detail zákazky Z202010921

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 10:30

Základné údaje

Z202010921

OF-213713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4771030

Objednávateľ

45724482

Adamas Alliance, s.r.o.

Veľká Lehota 232, Veľká Lehota, 96641, SVK

Dodávateľ

35687487

MAILTEC SLOVAKIA, spol. s r. o.

Nám. Hraničiarov 29, Bratislava, 85103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenská linka na digitálnu tlač - modul č. 1

tlačiareň, linka, digitálna tlač

  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 42991500-4 - Časti tlačiarenských alebo kníhviazačských strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenská linka na digitálnu tlač - modul č. 1 - 1 ks
Funkcia
Výkonný digitálny farebný produkčný tlačový stroj pre profesionálnu tlač. Software pre vyraďovanie dát na tlačový hárok.
Tlačiarenská linka je funkčným celkom, ktorý zabezpečí tlač dokumentov, ich stohovanie a zošívanie, pričom všetky dodané zariadenia budú nové.
Predmetom nákupu v tejto zákazke je modul tlačiarenského stroja, ktorý digitálnym spôsobom tlačí na papier, ako bude uvedené nižšie (ďalej len modul č. 1). Súčasťou tlačiarenského stroja je finisher, ktorý taktiež zabezpečí stohovanie a zošívanie. V cene zákazky je aj doprava, inštalácia a zaškolenie na obsluhu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na počet vstavaných slotov pre tonery (pre potrebu pridania ďalšej farby ) ks 5
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na minimálnu rýchlosť tlače strany A4 počet strán / 1 min 80
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Maximálna tlačiteľná oblasť mm 320 x 700
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na gramáž tlačeného dokumentu (g/m2) v podobe min. a max. g/m2 60 min. 350
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Záručná doba mesiac 24
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Laser resolution - Maximum DPI 2400 x 2400
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na technológiu farby technológia CMYK + pridaná farba
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na tlač na farebné, metalické a priehľadné substráty áno/nie áno
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Súčasťou tlačiarenského stroja musí byť finisher, teda zariadenie na kompletovanie tlačených strán podľa ich poradia, ktorý zároveň zabezpečí spinkovanie, resp. kovovú skobu. počet listov pre stohovanie 4000
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Súčasťou tlačiarenského stroja musí byť finisher, teda zariadenie na kompletovanie tlačených strán podľa ich poradia, ktorý zároveň zabezpečí spinkovanie, resp. kovovú skobu. počet listov pre zošívanie 80
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vákuový podávač - max. objem listov počet listov 4000
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vákuový podávač - veľkosť papiera mm 323 x 480
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vákuový podávač - max. gramáž papiera g/m2 350
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Predĺženie vákuového podávača - max. objem listov počet listov 700
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Predĺženie vákuového podávača - max. veľkosť papiera mm 323 x 700
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Predĺženie vákuového podávača - max. gramáž papiera g/m2 300
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Bočný zásobník - max. objem listov počet listov 500
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Bočný zásobník - max. veľkosť papiera mm 323 x 480
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Zdroj napájania 220 - 240 V, 2 x 16 A, 50/60 Hz
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Tonery Všetky tonery tlačiarenskeho stroja (min. 5 ks) sú súčasťou dodávky v plnom stave. (min. čierny, žltý, červený, modrý a číry, resp. biely).
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vyrovnávacia jednotka áno
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Prepojovacia jednotka áno
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Spektrometer áno
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Rýchlo výmenné náhradné jednotky Súčasťou dodávky a v cene zariadenia.
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): RIP controller áno. V konfigurácii pre vyššie uvedenú tlačiarenskú linku + doplnok pre vyraďovanie + doplnok pre ďalšiu farbu. CPU: min. 3,2 Ghz, HDD min. 1 TB, min. 8 GB RAM, DVD RW, Operačný systém, Software.
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Chladiaca jednotka pre tlač natieraných materiálov. áno
Ďalšie požiadavky Vrátane dodania a uvedenia do prevádzky
Ďalšie požiadavky Školenie operátora RIPu
Ďalšie požiadavky Všetky servisne zásahy v záručnej dobe musia byť vykonávané technikom autorizovanej servisnej organizácie pre ponúkanú značku zariadenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou ponuky uchádzača je aj vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý každý uchádzač predkladá ako súčasť svojej ponuky. Vlastný návrh plnenia zákazky uchádzač predkladá na formulári: Podrobná špecifikácia predmetu zákazky.xlsx podľa toho či je, alebo nie je platiteľom DPH. Formulár je prílohou Opisného formulára.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na mieste plnenia (okres Žarnovica, Slovenská republika).
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tento tovar neprevziať.
Projekt je financovaný z fondov Európskej únie v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program, výzva číslo: IROP-PO3-SC31-2016-5
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúrach názov a ITMS kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu v prípade, že v čase fakturácie bude existovať a Objednávateľ mu tieto údaje oznámi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, či jej povinných príloh najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. Ustanovenie bodu 11.6 VZP sa nepoužije.
Cena Dodávateľa obsahuje všetky náklady na dodanie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu súvisiaceho s predmetom tejto Rámcovej dohody kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP), ktorej obsahom budú aj oprávnené výdavky v zmysle tejto Rámcovej dohody, a  to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok ku Zmluve o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu sú najmä: a) Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,b) Útvar vnútorného auditu riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu,  Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,e)  Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktami EÚ.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Rámcová dohoda jedným z Kontraktačných postupov Elektronického kontraktačného systému, a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Rámcovej dohody, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Účinnosť Rámcovej dohody je podmienená schválením postupu zadávania tejto Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom vsúlade s bodom 4.3 VZP.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť zmluvné servisné podmienky za podmienok "Toner out" a garantovaný cenník tonerov počas účinnosti Rámcovej dohody do 5 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej vystavenia. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije.
Zmluvné strany sa dohodli, že po dobu nevyhnutnú pre kontrolu príslušnej Žiadosti o platbu (čerpanie) nenávratného finančného príspevku, vrátane faktúry Dodávateľa vystavenej Objednávateľom za účelom financovania Ceny podľa faktúry a ich príloh, ako aj po dobu certifikácie platby zo strany príslušných riadiacich a kontrolných orgánov, bude v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou takejto faktúry mať Dodávateľ nárok na úhradu úrokov z omeškania vo výške 0,001% dlžnej sumy denne.
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, respektíve nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi.
Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody a/alebo čiastkovej zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Rámcovej dohody, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody a čiastkovej zmluvy, keď Dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností Dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie Dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 15 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa Rámcovej dohody.
Odstúpenie od Rámcovej dohody a/alebo čiastkovej zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté.
V prípade ak konanie a/alebo opomenutie Dodávateľa bude mať za následok akékoľvek zníženie výšky nenávratného finančného príspevku, alebo zrušenie alebo odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku zo strany jeho poskytovateľa, Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi náklady s tým spojené, ako aj spôsobenú škodu.
Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia Rámcovej dohody zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 eur za každé porušenie zmluvy samostatne. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, ani nárok Objednávateľa na odstúpenie od Rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nová Baňa, Žarnovica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 Celý predmet zákazky

76 871,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Súčasťou ponuky uchádzača je aj vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý každý uchádzač predkladá ako súčasť svojej ponuky. Vlastný návrh plnenia zákazky uchádzač predkladá na formulári: Podrobná špecifikácia predmetu zákazky.xlsx podľa toho či je, alebo nie je platiteľom DPH. Formulár je prílohou Opisného/Objednávkového formulára a nájdete ho na tomto linku: https://drive.google.com/open?id=14eKljDAMuzeif4C99d-5mzKv3jNq6RRb Obstarávateľská organizácia pripustí aj iný formulár návrhu na plnenie zákazky, pričom z vlastného návrhu na plnenie zákazky musí vyplývať, že ponúknuté zariadenie spĺňa všetky minimálne požadované parametre podľa špecifikácie uvedenej v Objednávkovom formulári a zároveň, že ceny v ponuke, ktoré predkladá zodpovedajú cenám obvyklým v danom mieste a čase.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2020 15:17

08.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 584
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2020 10:17 - Vstupná ponuka 71 450,00 € Cena bez DPH
05.06.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 71 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS