45724482
Adamas Alliance, s.r.o.
Veľká Lehota 232, Veľká Lehota, 96641, SVK
35687487
MAILTEC SLOVAKIA, spol. s r. o.
Nám. Hraničiarov 29, Bratislava, 85103, SVK
Tlačiarenská linka na digitálnu tlač - modul č. 1
tlačiareň, linka, digitálna tlač
Tovar, Služba
1. Tlačiarenská linka na digitálnu tlač - modul č. 1 - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkonný digitálny farebný produkčný tlačový stroj pre profesionálnu tlač. Software pre vyraďovanie dát na tlačový hárok. |
Tlačiarenská linka je funkčným celkom, ktorý zabezpečí tlač dokumentov, ich stohovanie a zošívanie, pričom všetky dodané zariadenia budú nové. |
Predmetom nákupu v tejto zákazke je modul tlačiarenského stroja, ktorý digitálnym spôsobom tlačí na papier, ako bude uvedené nižšie (ďalej len modul č. 1). Súčasťou tlačiarenského stroja je finisher, ktorý taktiež zabezpečí stohovanie a zošívanie. V cene zákazky je aj doprava, inštalácia a zaškolenie na obsluhu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na počet vstavaných slotov pre tonery (pre potrebu pridania ďalšej farby ) | ks | 5 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na minimálnu rýchlosť tlače strany A4 | počet strán / 1 min | 80 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Maximálna tlačiteľná oblasť | mm | 320 x 700 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na gramáž tlačeného dokumentu (g/m2) v podobe min. a max. | g/m2 | 60 | min. 350 | |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Záručná doba | mesiac | 24 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Laser resolution - Maximum | DPI | 2400 x 2400 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na technológiu farby | technológia | CMYK + pridaná farba | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Požiadavky na tlač na farebné, metalické a priehľadné substráty | áno/nie | áno | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Súčasťou tlačiarenského stroja musí byť finisher, teda zariadenie na kompletovanie tlačených strán podľa ich poradia, ktorý zároveň zabezpečí spinkovanie, resp. kovovú skobu. | počet listov pre stohovanie | 4000 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Súčasťou tlačiarenského stroja musí byť finisher, teda zariadenie na kompletovanie tlačených strán podľa ich poradia, ktorý zároveň zabezpečí spinkovanie, resp. kovovú skobu. | počet listov pre zošívanie | 80 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vákuový podávač - max. objem listov | počet listov | 4000 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vákuový podávač - veľkosť papiera | mm | 323 x 480 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vákuový podávač - max. gramáž papiera | g/m2 | 350 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Predĺženie vákuového podávača - max. objem listov | počet listov | 700 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Predĺženie vákuového podávača - max. veľkosť papiera | mm | 323 x 700 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Predĺženie vákuového podávača - max. gramáž papiera | g/m2 | 300 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Bočný zásobník - max. objem listov | počet listov | 500 | ||
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Bočný zásobník - max. veľkosť papiera | mm | 323 x 480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Zdroj napájania | 220 - 240 V, 2 x 16 A, 50/60 Hz |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Tonery | Všetky tonery tlačiarenskeho stroja (min. 5 ks) sú súčasťou dodávky v plnom stave. (min. čierny, žltý, červený, modrý a číry, resp. biely). |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Vyrovnávacia jednotka | áno |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Prepojovacia jednotka | áno |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Spektrometer | áno |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Rýchlo výmenné náhradné jednotky | Súčasťou dodávky a v cene zariadenia. |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): RIP controller | áno. V konfigurácii pre vyššie uvedenú tlačiarenskú linku + doplnok pre vyraďovanie + doplnok pre ďalšiu farbu. CPU: min. 3,2 Ghz, HDD min. 1 TB, min. 8 GB RAM, DVD RW, Operačný systém, Software. |
Tlačiarenský stroj (modul č. 1): Chladiaca jednotka pre tlač natieraných materiálov. | áno |
Ďalšie požiadavky | Vrátane dodania a uvedenia do prevádzky |
Ďalšie požiadavky | Školenie operátora RIPu |
Ďalšie požiadavky | Všetky servisne zásahy v záručnej dobe musia byť vykonávané technikom autorizovanej servisnej organizácie pre ponúkanú značku zariadenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi |
Názov |
Súčasťou ponuky uchádzača je aj vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý každý uchádzač predkladá ako súčasť svojej ponuky. Vlastný návrh plnenia zákazky uchádzač predkladá na formulári: Podrobná špecifikácia predmetu zákazky.xlsx podľa toho či je, alebo nie je platiteľom DPH. Formulár je prílohou Opisného formulára. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na mieste plnenia (okres Žarnovica, Slovenská republika). |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tento tovar neprevziať. |
Projekt je financovaný z fondov Európskej únie v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program, výzva číslo: IROP-PO3-SC31-2016-5 |
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúrach názov a ITMS kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu v prípade, že v čase fakturácie bude existovať a Objednávateľ mu tieto údaje oznámi. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, či jej povinných príloh najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. Ustanovenie bodu 11.6 VZP sa nepoužije. |
Cena Dodávateľa obsahuje všetky náklady na dodanie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu súvisiaceho s predmetom tejto Rámcovej dohody kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP), ktorej obsahom budú aj oprávnené výdavky v zmysle tejto Rámcovej dohody, a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok ku Zmluve o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu sú najmä: a) Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,b) Útvar vnútorného auditu riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, |
g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktami EÚ. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Rámcová dohoda jedným z Kontraktačných postupov Elektronického kontraktačného systému, a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Rámcovej dohody, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Účinnosť Rámcovej dohody je podmienená schválením postupu zadávania tejto Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom vsúlade s bodom 4.3 VZP. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Požaduje sa predložiť zmluvné servisné podmienky za podmienok "Toner out" a garantovaný cenník tonerov počas účinnosti Rámcovej dohody do 5 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 mesiacov. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej vystavenia. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije. |
Zmluvné strany sa dohodli, že po dobu nevyhnutnú pre kontrolu príslušnej Žiadosti o platbu (čerpanie) nenávratného finančného príspevku, vrátane faktúry Dodávateľa vystavenej Objednávateľom za účelom financovania Ceny podľa faktúry a ich príloh, ako aj po dobu certifikácie platby zo strany príslušných riadiacich a kontrolných orgánov, bude v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou takejto faktúry mať Dodávateľ nárok na úhradu úrokov z omeškania vo výške 0,001% dlžnej sumy denne. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, respektíve nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody a/alebo čiastkovej zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Rámcovej dohody, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody a čiastkovej zmluvy, keď Dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností Dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie Dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 15 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa Rámcovej dohody. |
Odstúpenie od Rámcovej dohody a/alebo čiastkovej zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
V prípade ak konanie a/alebo opomenutie Dodávateľa bude mať za následok akékoľvek zníženie výšky nenávratného finančného príspevku, alebo zrušenie alebo odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku zo strany jeho poskytovateľa, Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi náklady s tým spojené, ako aj spôsobenú škodu. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia Rámcovej dohody zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 eur za každé porušenie zmluvy samostatne. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, ani nárok Objednávateľa na odstúpenie od Rámcovej dohody. |
Nová Baňa, Žarnovica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 Celý predmet zákazky
76 871,00
Súčasťou ponuky uchádzača je aj vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý každý uchádzač predkladá ako súčasť svojej ponuky. Vlastný návrh plnenia zákazky uchádzač predkladá na formulári: Podrobná špecifikácia predmetu zákazky.xlsx podľa toho či je, alebo nie je platiteľom DPH. Formulár je prílohou Opisného/Objednávkového formulára a nájdete ho na tomto linku: https://drive.google.com/open?id=14eKljDAMuzeif4C99d-5mzKv3jNq6RRb Obstarávateľská organizácia pripustí aj iný formulár návrhu na plnenie zákazky, pričom z vlastného návrhu na plnenie zákazky musí vyplývať, že ponúknuté zariadenie spĺňa všetky minimálne požadované parametre podľa špecifikácie uvedenej v Objednávkovom formulári a zároveň, že ceny v ponuke, ktoré predkladá zodpovedajú cenám obvyklým v danom mieste a čase.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2020 15:17
08.06.2020 09:00
08.06.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2020 10:17 - Vstupná ponuka | 71 450,00 | € | Cena bez DPH |
05.06.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 71 450,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: