• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 11:05

Detail zákazky Z202010908

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 11:05

Základné údaje

Z202010908

OF-213840

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4765689

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

aktualizácia softvéru a predĺženie licencií I/2020

aktualizácia licencií, aktualizácia softvéru, Kerio Connect, Kerio Control, Autocad, VEEAM

  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pod položkou č.1 sa rozumejú všetky položky (tovary) uvedené v technických vlastnostiach
Funkcia
aktualizácia a predĺženie licencií softvéru pre potreby zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ročná aktualizácia licencií programu Kerio Control GOV+ AV Bitdefender ks 300
2. ročná aktualizácia licencií programu Kerio Connect GOV + AV Bitdefender ks 300
3. ročná aktualizácia programu VEEAM Backup ks 2
4. AutoCAD LT  aktuálna verzia,  Commercial New Single-user ELD Annual Subscription, licencia na 1 rok ks 3
5. AutoCAD   aktuálna verzia,  including specialized toolsets AD Commercial New Single-user ELD Annual Subscription+,  licencia na 1 rok ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. ročná aktualizácia licencií programu Kerio Control GOV+ AV Bitdefender aktualizácia licencií ( 300 ) sa požaduje na obdobie 3.7.2020-3.7.2021
2.ročná aktualizácia licencií programu Kerio Connect GOV + AV Bitdefender aktualizácia licencií (300) sa požaduje na obdobie 3.7.2020-3.7.2021, mobilné licencie protokolu Exchange ActivSync min.30 ks
3. ročná aktualizácia programu VEEAM Backup Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup Essentials Enterprise 2 socket bundle, New support period: August 23, 2020 - August 22, 2021
4. AutoCAD LT  aktuálna verzia,  Commercial New Single-user ELD Annual Subscription, licencia na 1 rok Požadovaná aktivácia liecencií  produktov k termínu ukončenia platnosti licencie pôvodnej
4. AutoCAD LT  aktuálna verzia,   Commercial New Single-user ELD Annual Subscription, licencia na 1 rok - pokračovanie Návrh: Asociatívne pole, Pripojenie: Technológia TrustedDWG™, Publikovanie alebo použitie formátu PDF a DWF pre podloženie, import, export alebo použitie formátu DGN pre podloženie,
4. AutoCAD LT  aktuálna verzia,   Commercial New Single-user ELD Annual Subscription, licencia na 1 rok - pokračovanie prevodník formátu DWG™, Autodesk 360 kanál návrhu, systém geopozicií a živej mapy, Prispôsobenie: Podpora užívateľských úprav CUI, nástroj k online prevodu licencie, prenos užívateľských nastavení
5. AutoCAD  aktuálna verzia, including specialized toolsets AD Commercial New Single-user ELD Annual Subscription+ , licencia na 1 rok Požadovaná aktivácia liecencií  produktov k termínu ukončenia platnosti licencie pôvodnej
5. AutoCAD aktuálna verzia,   including specialized toolsets AD Commercial New Single-user ELD Annual Subscription+ , licencia na 1 rok parametrické obmedzenia, automatická tvorba pohľadov, automatické pohľady rezu, Express Tools, extrakcia údajov do tabuliek, modelovanie 3D telies/povrchov/ sietí, ViewCube, 3D tlač
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, označenie výrobku/ opis tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH
Obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom.
V prípade, ak Objednávateľ odstúpi od zmluvy z dôvodov podľa čl. XVIII. bod 18. 2 písm. a), b), c), d), e), f) g) i),j), k), l), p), q) , t), u), w) VZP má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každý takýto dôvod odstúpenia objednávateľa od zmluvy.“
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

09.06.2020 08:00 — 15.06.2020 15:00

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

11 516,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2020 09:47

05.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 515
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2020 12:55 - Vstupná ponuka 11 516,88 € Cena s DPH
05.06.2020 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 11 516,87 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS