• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 13:15

Detail zákazky Z202010894

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 13:15

Základné údaje

Z202010894

OF-213782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4730304

Objednávateľ

30806836

Slovenský stolnotenisový zväz

Černockého 6, Bratislava, 83153, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu do odberných miest verejného obstarávateľa v predpokladanom objeme 650  za zmluvné obdobie od 06:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný ročný odber zemného plynu kWh 650 000
Denné maximálne množstvo DMM m3 340
Tolerancia odberu zemného plynu % 50 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
číslo odberného miesta SKSPPDIS000130021146
tarifná trieda 9
Počet odberných miest 1
Zmluvné obdobie – začiatok 06:00 SEČ dňa 01.01.2021
Zmluvné obdobie – koniec 24:00 SEČ dňa 31.12.2021
Charakter odberu vykurovacieho charakteru, ktorého 50% a viac ročného             odberu plynu závisí od vonkajšej teploty ovzdušia
Odberový diagram pre jednotlivé kalendárne mesiace odberu zemného plynu (v %):
01/2021 17
02/2021 16
03/2021 9
04/2021 5
05/2021 2
06/2021 2
07/2021 2
08/2021 2
09/2021 5
10/2021 9
11/2021 14
12/2021 17
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom Zmluvy je pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 06:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberného miesta (OM) Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania zemného plynu za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu/objednanej rezervovanej kapacity. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu.
V prípade odobratia zemného plynu o viac ako 30 % , ako je dohodnuté zmluvné množstvo zemného plynu, bez uzavretia dodatku k zmluve o zvýšení zmluvného množstva, nebude dodávateľ od odberateľa požadovať zvýšenie ceny za odobratý zemný plyn.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy. Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje!
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu. Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky v zmysle Čl. III, bodu 3.1, písm. c) OPET.
DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, vrátane ceny za zemný plyn, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku zemného plynu a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS.
Dodávateľ nebude Objednávateľovi fakturovať zálohové platby. Faktúra za ukončený mesiac  musí byť Odberateľovi doručená do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa.
Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluve vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh - za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OPET.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu, ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Zmluvná špecifikácia:
Názov Upresnenie
Miesto plnenia Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská Republika
Lehota plnenia 01.01.2021 06:00 — 01.01.2022 00:00
Množstvo 1 balík
Maximálna výška zdrojov (bez DPH) 25 000 eur
Druh všeobecných zmluvných podmienok Kúpna zmluva
Hodnotiace kritériá cena bez DPH

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Černockého 6, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 06:00 — 01.01.2022 00:00

650 000,00 kWh

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2020 11:42

28.05.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 179
 85
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2020 10:29 - Vstupná ponuka 24 500,00 € Cena bez DPH
28.05.2020 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 22 074,14 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS