• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 12:20

Detail zákazky Z202010892

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 12:20

Základné údaje

Z202010892

OF-213654

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4730302

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kartónové obálky na krúžkovú väzbu koža A4 tmavomodré - kartón 250 g. Z jednej strany povrchová reliéfna úprava v imitácii kože, z druhej strany hladká. Balenie: 100ks bal 2
2. Plastové obálky na krúžkovú väzbu A4 200 mic. číre. Fólia PVC . Formát : A4 Balenie: 100 ks bal 2
3. Obálky kartónové A4 360x275mm ks 2000
4. Dvojhárok linajkový A3 250 ks/bal bal 8
5. Baliaca páska 48mmx66 priehľadná ks 12
6. Odkladacia mapa OM 250 Ekonomik modrá, bal/100ks bal 5
7. Odkladacia mapa OM 250 Ekonomik žlzá, bal/100ks bal 5
8. Odkladacia mapa OM 250 Ekonomik ružová, bal/100ks bal 5
9. Odkladacia mapa OM 250 Ekonomik zelená, bal/100ks bal 5
10. Korekčný lak DONAU so štetcom 20ml ks 2
11. Mechanický sprej na čistenie obrazoviek a plastové časti počítačov. Objem 250 ml. ks 6
12. Spinky Novus 24/6 DIN SUPER /1000/ bal 20
13. Taška B4 s X dnom a odtrhávacou páskou 250 x 354 m ks 200
14. Poštové obálky C5 samolepiace, 100 ks/bal bal 2
15. Poštové obálky DL samolepiace ks 250
16. Poštové obálky B4 samolepiace, biele ks 250
17. Náhradná pečiatková poduška - typ COLOP printer 30, farba: čierna ks 2
18. Celokovová kancelárska zošívačka v klasickom dizajne. Kapacita náplne 100 spiniek 24/6 alebo 150 spiniek 26/6. Hĺbka zošívania 6,5 cm. Hmotnosť 200 g. Záruka 5 rokov. Farba: čierna/sivá Kapacita listov: 30 ks 2
19. Lepiaca tyčinka Pritt Stick 40g ks 15
20. Lepiaca páska TESA clear 19mmx10m s dispenzorom ks 5
21. Lepiaca páska obojstranná bez tkaniny 38mmx25m ks 2
22. Sada permanentných popisovačov Centropen 2846/4S sada 10
23. Nožnice so špeciálne brúseným ostrím, rukoväťou z ABS plastu, strihacou časťou z vysoko kvalitnej nehrdzavejúcej ocele. Farba čierna. Veľkosť: 16 cm ks 1
24. Guľôčkové pero jednorazové Q-CONNECT F červené ks 10
25. Korekčný roller Pritt Micro Rolly jednorázový 5mmx6m ks 5
26. Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie modré ks 10
27. Sada zvýrazňovačov Centropen 2822/4S sada 3
28. Pečiatka Colop Dátumovka S 120, mesiac číslom ks 3
29. Magnet 20 mm červený 10 ks bal 1
30. Magnet 20 mm modrý 10 ks bal 1
31. Náhradná pečiatková poduška 6x3 cm ks 1
32. Pečiatková farba DONAU čierna 30ml ks 2
33. Etikety do etiketovacích klieští. Rozmery: 16x23 mm Farba: neón.žltá ks 2
34. Etikety do etiketovacích klieští. Rozmery: 16x23 mmFarba: neón.zelená ks 2
35. Celofarebné acetátové samolepiace záložky priehľadné po celej ploche. Nezakrývajú text a sú popisovateľné. Rozmery 12×45 a 12×42 mm. Neónové farby. ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Objednávateľ požaduje tovar rozdeliť na 2 faktúry nasledovne: 1 FA (položky 1-17), 2 FA (položky 18-35)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2020 11:00 — 12.06.2020 11:00

1,00 sada

940,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2020 11:23

28.05.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2020 13:36 - Vstupná ponuka 940,00 € Cena bez DPH
25.05.2020 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka 939,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS