• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2020 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 12:50

Detail zákazky Z202010871

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2020 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 12:50

Základné údaje

Z202010871

OF-213737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4735976

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

36658677

STAVCENTRUM SPIŠ s.r.o.

Fabíniho 28, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebný materiál

Stavebný materiál, lepidlo, cement, poter, vápno, sadrokartón, omietka, tmel, silikón, nivelácia, sklotextilná mriežka, brúsny papier, lišty,

  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44140000-3 - Výrobky príbuzné stavebným materiálom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebný materiál
Funkcia
Stavebný materiál na bežnú údržbu objektov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priečkovka hladká, pórobetónová 500x150x250mm biela ks 100
Lišta nerez 10x2500mm lesk, ukončovací U profil s nerezovej ocele vhodný pre podlahy a stropy na ochranu ich krajov (kryt) ks 7
Rýchloschnúca, cementová škárovacia hmota Mapei Ultracolor Plus manhattan 5 kg CG2WA MAPU110 s hydrofóbnou DropEffect a protiplesňovou BioBlock technológiou, farba: manhattan 110 ks 15
MAPEI Silikón Mapesil AC 110 Manhattan 310ml, farba: manhattan 110 ks 5
CD profil 60mm, dĺžka 3m, oceľové profily CD z plechu hr. 0,6 mm pre podkonštrukcie zavesených podhľadov a predsadených stien ks 24
UD profil 30mm, dĺžka 3m, oceľový profil UD z plechu hr. 0,6 mm pre okrajové napojenie na okolité konštrukcie ks 6
Perový rýchlozáves K05 s upínacím perom, vhodný pre CD profily ks 50
Závesný drôt s okom, dĺžka: 1000mm pre zniženie stropných systémov ks 50
CD spojka K01, spojovací kus pre pozdĺžne spájanie CD profilov ks 16
Krížová spojka K09, na spájanie nosných a základných CD profilov ks 70
Rýchloskrutky TN 25mm, pre upevnenie SDK dosiek do drevenej alebo oceľovej podkonštrukcie, do max. hr. plechu 0,75 mm ks 1000
Rámová skrutka 4,2x45mm, pre upevňovanie závesov do dreva dĺžka 45mm ks 500
Natĺkacia hmoždina 6x40mm, pre upevnenie U a C profilov k okolitým nosným konštrukciám ks 100
TEX skrutky 3,5x9,5mm, samorezná, na spájanie plechových súčastí podkonštrukcie (hrúbka 0,6 až 2,25 mm) ks 300
Sklená páska 25m, výstužná páska do škár medzi SDK doskami, šírka 5cm ks 2
Tmel Fugenfuler 5kg, sadrový tmel na ručné pretmelenie škár sadrokartónových dosiek, vlastnosti: viazaný sadrou, práškový, po rozmiešaní s vodou pripravený na použitie, po rozmiešaní je hmota bezhrudková, veľmi vláčny, veľmi výdatný, obzvlášť jednoduchý na spracovanie, jednoduché nanášanie, po nanesení dostatočne rýchlo schne ks 4
Stropný klinec 6x40mm, kotviaci oceľový klinec do betónu pre zavesené podhľady ks 50
Pripojovacie penové tesnenie 30mm 30m, jednostranné lepiace akustické tesnenie na R-UD a R-UW profily ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Doba trvania Rámcovej dohody je do 31.12.2020.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množtvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Faktúra aj dodací list budú obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovými cenami.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Množstvá odberu tovaru nie sú záväzné podľa zmluvy, platí množstvo podľa elektronicky predloženej objednávky, t. j. množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané. Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe čiastkových objednávok po dobu trvania rámcovej dohody (telefonicky, e-mailom). V prípade ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a to maximálne do výšky 10 % objemu kúpnej zmluvy. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Objednávateľ požaduje dodanie zákazky v pracovných dňoch od 8,00 hod. do 14,00 hod. najneskôr do 2 pracovných dní od objednania.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídlo objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa technické špecifikácie objednávateľa, objednávateľ je oprávneneý uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M.R.Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

805,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2020 10:47

29.05.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2020 07:12 - Vstupná ponuka 804,98 € Cena s DPH
29.05.2020 07:12 - Najvýhodnejšia ponuka 804,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS