• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 09:41
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 10:35

Detail zákazky Z202010864

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 09:41
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 10:35

Základné údaje

Z202010864

OF-213666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4735924

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

34121579

WORLDCOLOUR, s.r.o.

Zlatovská 2332, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie bielizne

pranie, dezinfekcia, bielizeň, ošatenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie bielizne
Funkcia
Zabezpečenie  prania, dezinfekcie, žehlenia, vrátane prevzatia, odvozu, dovozu a dodania vyčistenej bielizne a ošatenia na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plachta posteľná, pranie na 95  °C ks 13 300
obliečka na paplón, pranie na 90  °C ks 3 000
obliečka na vankúš, pranie na 90  °C ks 5 300
obrus do 2 m2, pranie na 60 °C ks 3 200
operačné oblečenie - plášť lekársky, pranie na 60 °C ks 100
operačné oblečenie - nohavice lekárske, pranie na 60 °C ks 100
kompresa - malá, pranie na 60 °C ks 150
kompresa - veľká, pranie na 60 °C ks 150
mop, pranie na 90 °C ks 720
predložka do kúpeľne, pranie na 60 °C ks 840
vankúš výplň, pranie na 40 °C ks 50
paplón výplň, pranie na 40 °C ks 50
uterák ľanový, pranie na 40 °C ks 7 800
uterák froté, pranie na 40 °C ks 2 760
utierka kuchynská, pranie na 90 °C ks 1 800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia je adresa verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť schválený prevádzkový poriadok príslušným RÚVZ - schválený režim prania zdravotníckej bielizne.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Predmet zákazky bude objednávateľovi poskytovaný 1 x týždenne.
Omeškanie dodávateľa s poskytnutím služby v dohodnutej lehote sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadnú stratu, zámenu alebo poškodenie bielizne a ošatenia. Dodávateľ opraví bielizeň a ošatenie, ktoré svojou činnosťou poškodí.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať použitú bielizeň a ošatenie dodávateľovi a prebrať čistú bielizeň a ošatenie od dodávateľa prostredníctvom svojho zamestnanca na základe riadne vyplnenej objednávky. Z objednávky musia byť jednoznačne identifikovateľné nasledovné údaje:
- druh, počet ks odovzdanej bielizne a ošatenia,
- dátum odovzdania a prevzatia.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi položkovitý rozpočet - jednotkové ceny bez DPH  aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom čistenej bielizne a ošatenia. Skutočne odobraté množstvo môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné  údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V  tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo  porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech  ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo  výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

27.06.2020 09:39 — 26.06.2021 09:40

1,00 celok

9 927,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2020 09:45

29.05.2020 09:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2020 09:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2020 09:22 - Vstupná ponuka 9 923,00 € Cena bez DPH
29.05.2020 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 9 922,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS