• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 11:00

Detail zákazky Z202010862

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 11:00

Základné údaje

Z202010862

OF-213722

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4730284

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové plienky a podložky

jednorazové plienky, podložky.

  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové plienky a podložky
Funkcia
Jednorazové plienky a podložky  pre inkontinentných pacientov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plienkové nohavičky Seni Basic - alebo ekvivalent, pre osoby so strednou a ťažkou inkontinenciou (savosť min. 2200 ml) obvod pása 75-110 cm (médium) ks 15 000
Plienkové nohavičky Seni Basic - alebo ekvivalent, pre osoby so strednou a ťažkou inkontinenciou (savosť min. 2500 ml) obvod pása 100-150 cm (large), ks 45 000
Plienkové nohavičky Seni Basic -alebo ekvivalent,  pre osoby so strednou a ťažkou inkontinenciou (savosť min. 2500 ml) obvod pása 130-170 cm(extra large ks 1 000
Absorpčné nohavičky Seni Aktíve - alebo ekvivalent, pre osoby so strednou a ťažkou inkontinenciou  (medium, savosť min. 1400 ml) ks 500
Absorpčné nohavičky Seni Active - alebo ekvivalent,  pre osoby so strednou a ťažkou inkontinenciou (large, savosť min. 1500 ml, ) ks 500
Absorpčné nohavičky Seni Active - alebo ekvivalent pre osoby so strednou a ťažkou inkontinenciou (Extra large, savosť min. 1600 ml, ) ks 1000
Inkontinenčná absorpčná podložka Seni Soft - alebo ekvivalent,  60×60 cm (savosť min. 900 ml) ks 30000
Inkontinenčná absorpčná podložka  Seni Soft- alebo ekvivalent,   60×90 cm (savosť min. 1200 ml), ks 15000
Inkontinenčná absorpčná podložka Seni Soft alebo ekvivalen, 90x170 cm  (savosť min. 1800 ml) ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plienkové nohavičky na inkontinenciu moča a stolice, dve anatomický tvarované savé jadra s celulózy so superabsorbentom, postranné manžetky pozdĺž savého jadra. Elastické manžety obopínajúce stehna zabraňujúce pretečeniu v oblasti intímnych partií. Štyri 3 vrstvové upínacie pásky: opakované zapínateľné a odopínateľné lepiace pásky. Indikátor vlhkosti. Vonkajšia vrstva z PE filmu po celom povrchu výrobku. k bodom 1,2,3
Jednorazové plienkové nohavičky musia byť vyrobené z hypoalergénnych a dermatologicky testovaných materiálov,ktoré spoľahlivo zaručujú prevenciu alergických reakcií.
Jednorazové plienkové nohavičky Ochrana pokožky-ultrajemný a priedušný materiál umožňuje pokožke dýchať, nezaparuje sa a zostáva zdravá
Podložka musí spĺňať:  Podložka s absorčným jadrom, ktoré tvorí niekoľko vrstiev celulózy,má vonkajšiu nepriepustnú a nekĺzavú fóliu.
Podložka musí spĺňať: Celá plocha podložky je obalená po obvode uzavretou netkanou textíliou, celá plocha podložky lisovaná
Podložka musí spĺňať: spoľahlivá absorbancia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s dodaním tovaru na paletách s autom, ktoré má vykladaciu plošinu. Vyloženie tovaru priamo do skladu.
Splatnosť faktúr 30 dní.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ je povinný po obdržaní žiadosti o dodanie časti predmetu zákazky dodať tovar v stanovených množstvách a podľa požadovaného druhu na určené miesto najneskôr v lehote do 72 hodín  odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky.
Tovar bude dodávaný priebežne podľa vlastných potrieb objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 15:00 hod
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v momente dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby a príslušné požadované vlastnosti kvalitatívne a technické budú zodpovedať požadovaným parametrom.   Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade, ak tovar v momente dodania má uplynutých viac ako 35 %výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
Dodávateľ môže dodať aj tovar ktorý má uplynutých viac ako 35 % exspiračnej doby. Tento tovar ale musí dodať za nižšiu cenu oproti zmluvnej cene za daný druh, pokiaľ s tým bude objednávateľ súhlasiť
Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy /z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa / dodať časť predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zadať danú časť zákazky zodpovedajúcej kvality inému dodávateľovi. Prípadný cenový rozdiel uhradí dodávateľ kupujúcemu do 30 dní od doručení faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky /časti predmetu zákazky / podľa požiadaviek objednávateľa vrátane dopravy do sídla objednávateľa a zabezpečí jeho vyloženie na I. poschodie v sklade liekov , pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v objednávkovom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť: aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť v slovenskom jazyku: TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre, t.z., že daný tovar musí byť odsúhlasený v príslušnom zariadení, ktoré potvrdí dané parametre. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doručiť vzorky z každého druhu predmetu zákazky po 2 balenia  na následné odsúhlasenie, v prípade že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať a vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite, ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Každé balenie musí obsahovať piktogramy znázorňujúce presné použitie, absorbciu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 subor

27 380,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2020 09:38

28.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2020 08:54 - Vstupná ponuka 27 379,99 € Cena s DPH
28.05.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 27 375,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS