• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 11:20

Detail zákazky Z202010856

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 11:20

Základné údaje

Z202010856

OF-213736

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4730282

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ryža, strukoviny a obilniny

ryža, fazuľa, hrach, šošovica, sója, bulgur, mak, orechy, sézam, kokos

  • 03211300-6 - Ryža
  • 03212210-5 - Suché strukoviny
  • 15332300-7 - Spracované orechy
  • 03111500-7 - Sezamové semená
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ryža, strukoviny a obilniny
Funkcia
Dodávka ryže, strukovín a obilnín pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ryža lúpaná guľatozrnná kg 5 500
Fazuľa biela malá bal. 1kg/5kg kg 550
Fazuľa farebná bal. 1kg/5kg kg 300
Šošovica bal. 1kg/5kg kg 400
Hrach žltý lúpaný polený bal. 1kg/5kg kg 450
Sójové kocky kg 450
Bulgur kg 100
Ryžový chlieb bal. 130 - 150g ks 400
Mak mletý modrý kg 20
Orechy vlašské kg 40
Sézam lúpaný kg 5
Kokos sušený strúhaný kg 10
Krémový prášok na puding kg 150
Zemiakový škrob jemný 200g kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť: min. 3 mesiace od dodania tovaru
Ryža lúpaná guľatozrnná 1. trieda kvality, balenie 1kg
Fazuľa biela malá 1. trieda kvality, suchá, balenie 1kg/5kg
Fazuľa farebná 1. trieda kvality, suchá, balenie 1kg/5kg
Šošovica 1. trieda kvality, suchá, balenie 1kg/5kg
Hrach žltý lúpaný polený 1. trieda kvality, suchý, balenie 1kg/5kg
Sójové kocky sójový extrudovaný výrobok
Bulgur Výrobok z celozrnnej penice
Ryžový chlieb 120g celozrnný
Mak mletý modrý 1. trieda kvality
Orechy vlašské 1. trieda kvality, vlašské orechy bez škrupiny, jadrá
Sézam lúpaný sézamové semienka
Krémový prášok na puding krémový prášok s vanilkovou arómou na prípravu krémov a plniek. Obsahuje: kukuričný škrob, aróma, farbivo (karotény, riboflavíny)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotlivé ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Komodity musia spĺňať požiadavky Vyhlášky o jedlom obilí a mlynských výrobkoch z obilia a Vyhláška o pekárenských výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách v z. n. p..
Komodity musia spĺňať požiadavky podľa Zákona o potravinách na skladovanie, predaj a prepravu potravín.
Komodity musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi a musia byť označené v štátnom (slovenskom) jazyku údajmi: v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom o potravinách.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
doba trvania Rámcovej dohody je od 01. 06. 2020 do 31. 12. 2020.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať stanovené ceny tovaru počas celého trvania rámcovej dohody.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

7

1,00 na základe čiastkových objednávok

10 089,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2020 09:06

28.05.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 297
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2020 09:01 - Vstupná ponuka 10 089,95 € Cena s DPH
28.05.2020 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 9 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS