• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 08:50
  •    Zrušenie zákazky
    29.05.2020 08:53

Detail zákazky Z202010847

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 08:50
  •    Zrušenie zákazky
    29.05.2020 08:53

Základné údaje

Z202010847

OF-213067

zrušená

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

A06 - Laxanciá

laxanciá, tráviaci trakt, metabolizmus, účinné látky

  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33613000-0 - Preháňadlá
  • 33610000-9 - Liečivá pre výživovú sústavu a látkovú premenu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ASKORBÁT SODNY, CHLORID DRASELNY,CHLORID SODNY,KYSELINA ASKORBOVA, MAKROGOL 3350, SIRÁN SODNÝ BEZVODÝ
Funkcia
osmotické laxativum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ASKORBAT SODNY, CHLORID DRASELNY,CHLORID SODNY,KYSELINA ASKORBOVA, MAKROGOL 3350, SIRÁN SODNÝ BEZVODÝ plo por 752
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina A06AD
názov účinnej látky ASKORBAT SODNY, CHLORID DRASELNY,CHLORID SODNY,KYSELINA ASKORBOVA, MAKROGOL 3350, SIRÁN SODNÝ BEZVODÝ
merná jednotka plo por
 2. LAKTULOZA 50%
Funkcia
digestíva, adsorbenciá, acidá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LAKTULOZA 50% sir 96
veľkosť mernej jednotky ml 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina A06AD11
názov účinnej látky LAKTULOZA 50%
merná jednotka sir
 3. MAKROGOL 4000, BEZVODÝ SIRÁN SODNÝ, HYDROGÉNUHLIČITAN SODNÝ, CHLORID SODNÝ A CHLORID DRASELNÝ
Funkcia
osmotické laxativum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MAKROGOL 4000, BEZVODÝ SIRÁN SODNÝ, HYDROGÉNUHLIČITAN SODNÝ, CHLORID SODNÝ A CHLORID DRASELNÝ plv por 64
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina A06AD10
názov účinnej látky MAKROGOL 4000, BEZVODÝ SIRÁN SODNÝ, HYDROGÉNUHLIČITAN SODNÝ, CHLORID SODNÝ A CHLORID DRASELNÝ
merná jednotka plv por
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 1x týždenne.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas.
Termín dodávky: do 7 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu:
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach
b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: názov účinnej látky, šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH
c) čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód
d) čestné vyhlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktorý dodávateľ predloží objednávateľovi musí obsahovať veľkosť balenia. Dodávateľ môže uviesť viacero balení jedného tovaru, avšak každé balenie (napr. 100tbl, 50tbl alebo 20tbl / 5x2ml alebo 10x2ml) musí mať jednotnú cenu za mernú jednotku. Objednávateľ pri každej objednávke uvedie, aké balenie objednáva u dodávateľa. Ak dodávateľom uvedené balenie bude pre potreby objednávateľa nevyhovujúce (napr. príliš veľké balenie), vyhradzuje si objednávateľ právo požiadať o dodávanie iného adekvátneho balenia.
Dodávateľ sa zaväzuje na základe vyžiadania od Objednávateľa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť Objednávateľovi vzorky z každej položky uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu.
Reklamácie tovaru môže Objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami.
V prípade dodania liekov s ohrozenou dobou exspirácie doručí Dodávateľ pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej exspiračnej doby. V takom prípade vznikne Objednávateľovi právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Objednávateľovi.
Ak Dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, Objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného Dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní . Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodacie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu.
V prípade opakovaného porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok), je Objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú Objednávateľ uhradil Dodávateľovi.
V prípade dodania čiastkovej objednávky, ktorá nebude zodpovedať pôvodne zadefinovanej objednávke je Objednávateľ oprávnený vrátiť celú časť chybného sortimentu.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

2 496,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2020 08:52

29.05.2020 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2020 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 238
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS