31263089
Základná škola Staničná 13
Staničná 13, Košice, 04001, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 4000 | ||
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,83 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravný lístok | papierová forma |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov do 48 hodín od podania objednávky do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Objednávku na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať osobne, poštou alebo prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných lístkov objednávateľovi, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa. |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné lístky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými lístkami v zmysle platných predpisov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Maximálne množstvo odobratých stravných lístkov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Doba platnosti stravných lístkov je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných lístkov dodávateľovi je najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľovi je právom objednávateľa a dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné lístky dodaním stravných lístkov na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných lístkov, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných lístkov. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami. |
Staničná 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
15 503,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2020 08:57
01.06.2020 09:00
01.06.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2020 10:47 - Vstupná ponuka | 15 503,84 | € | Cena s DPH |
01.06.2020 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 499,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: