• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 09:50

Detail zákazky Z202010840

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 09:50

Základné údaje

Z202010840

OF-213733

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4730270

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup softvéru TeamViewer verzia Business

Softvér, licencia

  • 48514000-4 - Softvérový balík pre vzdialený prístup

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup softvéru TeamViewer verzia Corporate
Funkcia
Predmetom obstarávania je 1 ks licencie na softvér TeamViewer verzia Business  - predplatné na 12 mesiacov. Softvér umožňuje vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet.
Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na e-mailovú adresu, ktorá mu bude doručená zo strany objednávateľa bezodkladne po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ môže zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy, ak sa tak zmluvné strany dohodnú.
Obstarávateľ je vlastníkom 1 kusu licencie TeamViewer Business Subscription číslo 09-32504-432456-370910 s dátumom ukončenia 16.6.2020. Obstarávaná licencia by mala nahradiť/pokračovať v tejto licencii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Softvér TeamViewer verzia Business ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Softvér TeamViewer verzia Business - vzdialený prístup a vzdialená správa koncových zariadení cez komunikačnú sieť internet, predplatné na 12 mesiacov.
Kanály relácií/súčasní používatelia Minimálne 1
Koncové body neobmedzené
Pokročilá správa zariadení Minimálne 200
Schôdzky a prezentácie áno
Účastníci schôdzky minimálne 5
Možnosť pripojenia k rozličným platformám áno
Softvér TeamViewer verzia Business neumožňuje sa dodať variantné riešenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN.
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
1.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.3 Osobitných požiadaviek na plnenie (OPNP) zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa sken originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu.
1.5 V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme.
1.6 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu , jej emailovú adresu, pre splnenie povinností podľa tohto bodu.
1.7 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa .
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky do 7 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky vystavenej Objednávateľom Dodávateľovi.
2.2.1 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou tovaru, je povinný písomne informovať Objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby o neskoršom termíne dodania tovaru a Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania tovaru.
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu,..).
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...).
4. SPOSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe zmluvy vygenerovanej EKS.
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia na miesto plnenia uvedené v zmluve najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vygenerovanej EKS. Dodávka tovaru na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:30 hod.
4.3 Neumožňuje sa dodať variantné riešenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2020 14:30

1,00 ks

402,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2020 08:50

28.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2020 12:52 - Vstupná ponuka 402,00 € Cena s DPH
28.05.2020 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 401,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS