00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
52081061
HS technology s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Nákup softvéru TeamViewer verzia Business
Softvér, licencia
Tovar
1. Nákup softvéru TeamViewer verzia Corporate
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania je 1 ks licencie na softvér TeamViewer verzia Business - predplatné na 12 mesiacov. Softvér umožňuje vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet. |
Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na e-mailovú adresu, ktorá mu bude doručená zo strany objednávateľa bezodkladne po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ môže zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy, ak sa tak zmluvné strany dohodnú. |
Obstarávateľ je vlastníkom 1 kusu licencie TeamViewer Business Subscription číslo 09-32504-432456-370910 s dátumom ukončenia 16.6.2020. Obstarávaná licencia by mala nahradiť/pokračovať v tejto licencii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Softvér TeamViewer verzia Business | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Softvér TeamViewer verzia Business | - vzdialený prístup a vzdialená správa koncových zariadení cez komunikačnú sieť internet, predplatné na 12 mesiacov. |
Kanály relácií/súčasní používatelia | Minimálne 1 |
Koncové body | neobmedzené |
Pokročilá správa zariadení | Minimálne 200 |
Schôdzky a prezentácie | áno |
Účastníci schôdzky | minimálne 5 |
Možnosť pripojenia k rozličným platformám | áno |
Softvér TeamViewer verzia Business | neumožňuje sa dodať variantné riešenia |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.3 Osobitných požiadaviek na plnenie (OPNP) zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa sken originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.5 V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu , jej emailovú adresu, pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.7 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa . |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky do 7 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky vystavenej Objednávateľom Dodávateľovi. |
2.2.1 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou tovaru, je povinný písomne informovať Objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby o neskoršom termíne dodania tovaru a Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania tovaru. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu,..). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPOSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe zmluvy vygenerovanej EKS. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia na miesto plnenia uvedené v zmluve najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vygenerovanej EKS. Dodávka tovaru na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:30 hod. |
4.3 Neumožňuje sa dodať variantné riešenia. |
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
09.06.2020 14:30
1,00 ks
402,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2020 08:50
28.05.2020 09:00
28.05.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2020 12:52 - Vstupná ponuka | 402,00 | € | Cena s DPH |
28.05.2020 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 401,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: