00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
50627007
LOGNIS s.r.o.
Dr. Lučanského 524, Važec, 03261, SVK
Nákup licencií platformy Microsoft 365 a migrácia Exchange
softvér, licencia, Microsoft, Office 365, licencia,
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je dodanie licencií produktu Microsoft 365 Business Standard a Visio Online plan 2 a migrácia aktuálne používaného e-mailového servera Microsoft Exchange 2016 Standard vrátane používateľských mailboxov a nastavenia na službu Microsoft Exchange na Microsoft 365.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Licencie na produkt Microsoft 365 Business Standard | ks | 130 | ||
2. Licencie na produkt Microsoft 365 Visio Online Plan 2 | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Aktuálny stav: | |
1. Počet mailboxov: | 130 |
2. Počet PC / NB: | 106 |
3. Inštalovaný mailový server: | MS Exchange 2016 Standard |
4. Inštalované operačné systémy: | MS Windows 7 SP1, MS Windows 8.1, MS Windows 10 |
V cene zákazky sa požaduje poskytnutie služby: | |
1. Konfigurácia AD pre Microsoft 365 (AD sync; MS Azure pre Office 365), | |
2. Migrácia existujúceho Microsoft Exchange 2016 Standard na Microsoft Exchange na službe Microsoft 365 vrátane synchronizácie existujúcich mailboxov. |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér. |
2. Objednávateľ požaduje aktivovať licencie k už existujúcemu a používanému tenantu. |
3. Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom bude objednávateľ vykonávať vo vlastnej réžii správcu IT. |
4. Objednávateľ požaduje dynamicky navyšovať a znižovať počet platných licencií podľa aktuálnej potreby. |
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu. |
7. Ponuka musí zohľadňovať̌ všetky náklady na dodanie tovarov a služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
8. Dodávateľ do 3. pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží vlastný návrh plnenia zákazky elektronicky na kontaktnú adresu, pre overenie technickej špecifikácie, ktorá preukazuje splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
9. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru a poskytnutie služieb ktoré sú predmetom tejto zmluvy bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
10. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
11. Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra za dodanie tovaru bude vystavená na základe objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
12. Faktúra za licencie bude vystavovaná na mesačnej periodicite počas celej doby platnosti tejto zmluvy (12 mesiacov) podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch v čase od 8:00 – 16:00 h. |
14. Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je do 5 dní od elektronického odsúhlasenia predložených dokladov dodávateľom objednávateľovi. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
20 148,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2020 08:23
28.05.2020 10:00
28.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2020 16:10 - Vstupná ponuka | 20 148,00 | € | Cena bez DPH |
28.05.2020 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: