• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 09:50

Detail zákazky Z202010822

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2020 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 09:50

Základné údaje

Z202010822

OF-213690

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4730264

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51183455

Commander Services s.r.o.

Žitná 23, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitorovací elektronický systém

Monitorovací elektronický systém

  • 42960000-3 - Ovládací a riadiaci systém, tlačiarenské a grafické vybavenie, vybavenie na automatizáciu kancelárskych prác a spracovanie informácií
  • 42961300-3 - Systémy na lokalizáciu vozidiel
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Riadiaca jednotka, inštalácia systému, aktivácia systému + aktivácia karty, Čítačka RFID či-pov + relé + piezozvuk + imobilizér štart-stop
Funkcia
Riadiaca jednotka, inštalácia systému, aktivácia systému  + aktivácia karty, Čítačka RFID čipov + relé + piezozvuk + imobilizér štart-stop
Monitorovací elektronický systém sledovania a zaznamenávania vybraných údajov o prevádzke vozidiel a mechanizmov – Commander Systems, servisovaný zmluvným partnerom verejného obstarávateľa vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade).
Rozšírenie už jestvujúceho systému dodaním a montážou kompatibilných prvkov v počte a rozsahu uvedenom nižšie. Ako súčasť dodávky treba kalkulovať aj prepravné náklady do sídla verejného obstarávateľa a montáž so sfunkčnením dodaných prvkov v rámci celého monitorovacieho elektronického systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Riadiaca jednotka, inštalácia systému, aktivácia systému + aktivácia karty, Čítačka RFID čipov + relé + piezozvuk + imobilizér štart-stop: sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pod rozšírením jestvujúceho elektronického systému sledovania a zaznamenávania vybraných údajov o prevádzke vozidiel  sa v tomto prípade rozumie dodanie kompaktného, mechanicky odolného zariadenia pevne umiestnené buď v kabíne vozidla ako aj mimo kabíny vozidla, zabezpečené proti zásahom zvonka v počte 1 kus vrátane jeho softvérového vybavenia (prvotné a ďalšie potrebné nastavenia - update, upgrade) a sfunkčnenia celého systému v cene dodania monitorovacieho zariadenia. On-line zber a poskytovanie snímaných údajov, údržbu a opravy jednotky a systému do konca zmluvy pre 1 monitorované vozidlo. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadovaná záručná doba: 24 mesiacov,  na hardware min. 60 mesiacov
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 71 v násl. Zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, v prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, resp. nebude obsahovať číslo objednávky, bude vrátená dodávateľovi.
Platba bankovým prevodom jednorázovo, bez preddavku, na základe faktúr so splatnosťou do 30 dní od ich doručenia do sídla odberateľa.
Ďalšie požiadavky kúpy tovaru: Dodávateľ do 5 dní po podpise zmluvy: dodá podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky vrátane prospektovej dokumentácie propagovanej výrobcom; časový harmonogram plnenia predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ v súčasnosti disponuje systémom kontroly prevádzky vozidiel Commander Systems. Tento systém bude rozšírený o nový 1 kus monitorovacej jednotky. Z dôvodu kompatibility systému a z dôvodu zabezpečenia updatu a upgradu verejný obstarávateľ požaduje, aby nová dodaná jednotka bola v plnom rozsahu kompatibilná s jestvujúcim systémom kontroly prevádzky vozidiel Commander Systems.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby kompatibilita dodaného zariadenia a jestvujúceho monitorovacieho systému Commander Systems bola ešte pred dodaním potvrdená výrobcom resp. zástupcom výrobcu alebo autorizovaným zástupcom výrobcu jestvujúceho systému Commander Systems. Bez takéhoto potvrdenia nie je možné predmet zákazky dodať.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby systém bol dodaný spoločnosťou autorizovanou výrobcom pre dodávanie monitorovacích jednotiek na slovenský trh. Bez autorizácie výrobcu alebo zástupcu výrobcu nie je možné predmet zákazky dodať.
Verejný obstarávateľ požaduje udržanie prevádzkyschopnosti hardwarových ako aj softwarových častí informačnej infraštruktúry na monitorovaní pohybu vozidiel na sledovanie činností ako celku
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie takej jednotky, aby bolo zabezpečené (v rámci servisnej činnosti spočívajúcej vo vykonávaní priebežných opráv a/alebo výmen znefunkčnených častí z dôvodu odstraňovania a predchádzania incidentov a porúch softwérovej časti dotknutého informačného systému) efektívne, kontinuálne a bezproblémové fungovanie pôvodnej informačnej štruktúry a zároveň aj novo dodaných monitorovacích jednotiek.
Verejný obstarávateľ nepripúšťa z dôvodu ochrany doterajších investícií a majetku, aby uvedené monitorovacia jednotka bola dodávaná neautorizovaným subjektom, príp. bolo inštalované iný druh zariadenia s inými komponentami, nakoľko by to mohlo mať za následok neprimerané technické komplikácie v prevádzke a údržbe existujúceho systému, resp. jeho úplné znefunkčnenie.
Dodanie a montáž zariadení bude realizovaná na mieste podľa zadania objednávateľa, najneskôr do 3 dní po dohode a doručení objednávky dodávateľovi (osobne, e- mailom).
Dodanie a montáž požadujeme realizovať vlastným technikom dodávateľa.
Demontáž starého monitorovacieho zariadenia v cene montáže.
24-hodinový dispečing/servis plošne po celom SVK - v prípade poruchy príde technik a opraví ju v cene paušálu, oprava jednotky najneskôr do dvoch pracovných dní
Požadujeme dostupnú službu dohľadania vozidla 24 hodín denne.
Požadujeme, aby mal dodávateľ vlastný vývojový systém. Podľa potrieb objednávateľa, možnosť doplnenia opcie imobilizéru štart- stop, alarm- odpojenie autobatérie
Možnosť komunikácie so zariadením aj počas stavu, keď je vozidlo vypnuté.
V prípade, že sa bude služobné motorové vozidlo nachádzať mimo Slovenskú republiku budú evidované jazdy v elektronickej knihe jázd bez navýšenia mesačného poplatku za  službu. Užívateľské funkcie informačného systému prístupné prostredníctvom zabezpečeného webového rozhrania (SSL certifikát). Kompaktná monitorovacia jednotka zabezpečujúceho kvalitný GPS aj GSM signál. Bezobslužné spoľahlivé spracovanie a uloženie došlých dát načítaných z mobilnej jednotky do databázy. Evidencia spracovaných dát z jednotiek v mesačných databázach.
Logovanie spracovania dát. Možnosť exportu nameraných a spracovaných údajov vo formátoch XLS, ale-bo PDF. Zadávanie poznámok, korekcií, tankovania, služobná/súkromná jazda cez mobilnú aplikáciu. Prenos dát v reálnom čase cez Internet na definovanú IP adresu ako aj možnosť replikácie dát na iný server, možnosť prístupu k centrálnym dátam.
Zobrazovanie vozidiel na mapových podkladoch v reálnom čase s možnosťou filtrovania a voliteľného zoraďovania údajov, možnosť stanovenia geo zón. Kvalitné mapové podklady (najlepšie Google) ako aj alternatívne mapové riešenie, vrátane kompletnej aktualizácie počas celej doby využívania monitorovacieho systému v rámci potrebnej licencie. Požadujeme archiváciu dát po dobu 10 rokov.
Elektronická kniha jázd a výkaz spotreby PHM pre vozidlo, jazdu, vodiča, prenos POI definovaných obstarávateľom do knihy jázd. Evidencia nákladov na PHM (import údajov o natankovaní od dodávateľa PHM – špecifikácia importovaných dát, na základe dohody s dodávateľom PHM), vykázanie priemernej spotreby v danom mesiaci schválené finančným riaditeľstvom Slovenskej republiky, možnosť zadávania tankovania v zahraničí do systému objednávateľom.
Evidencia vodičov, ŠPZ vozidla a ich vzájomné priraďovanie, definovanie osobnej jednotky GPS pre monitorovanie osôb – požadujeme identifikáciu osoby pomocou zamestnaneckých RFID kariet podporujúci niektorý zo štandardov.
Monitorovanie spôsobu jazdy vodiča vo vozidle - štýl jazdy podľa akceleromerta a GPS dát, max. rýchlosť, priemerná rýchlosť, čas státia so zapnutým motorom, doba jazdy v stanovenom úseku (podľa filtra).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Odbor hospodárskej správy, Hospodárky blok, budova HB, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.06.2020 07:00 — 20.11.2020 23:59

1,00 sada

250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2020 08:38

28.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2020 08:26 - Vstupná ponuka 250,00 € Cena bez DPH
27.05.2020 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS