• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2020 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2020 11:50

Detail zákazky Z202010738

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2020 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2020 11:50

Základné údaje

Z202010738

OF-213410

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4724014

Objednávateľ

00158577

Stredná odborná škola obchodu a služieb

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náplne do hygienických dávkovačov

Toaletný papier, papierové uteráky na ruky, tekuté mydlo

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náplne do hygienických dávkovačov
Funkcia
osobná hygiena
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier JUMBO2 vrstvy, bielený recyklát min. 90 % belosť, šírka min.9 cm, mikroembossing, priemer 27 cm, dĺžka návinu min. 330 m, váha min. 1 kg/ks ks 348
Toaletný papier JUMBO2 vrstvy, bielený recyklát min. 90% belosť, šírka min.9cm, mikroembossing, priemer 19cm, dĺžka návinu min. 160m ks 12
Papierová utierka v kotúči, vodorovné odvíjanie1vrstva, biela 100% celulóza, 1120 útržkov, dĺžka 280 m, 21x24cm útržok, autocut, systém Matic ks 126
Papierová utierka v kotúči, zvislé stredové odvíjanie2vrstvy, biela 100% celulóza, 450 útržkov, dĺžka 158 m, 19x35cm útržok, priemer dutinky 5,5 cm, systém L-one - Lucart ks 66
Papierová utierka v kotúči Superstrong2vrstvy, biela 100% celulóza, 450 útržkov, výška 25 cm, dĺžka útržku 29cm,návin 232m, priemer 26cm, microembossing, super savá a pevná, značka Lucart, priemer dutinky 7,4 cm, balené po 2 kusy balenie 41
Skladané utierky V, farba biela, 100% celulóza, 15 x 210ks v krabici, rozmer 21x24cm, 2 vrstvy krabica 9
Skladané utierky V, farba zelená, 5000 ks v balení, rozmer 23x23cm, 1 vrstva balenie 4
Penové mydlo jemne parfumované, dermatologicky testované, prémium systém Tork liter 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzavretia zmluvy vrátane rozpisu cien za jednotlivé tovarové položky. Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia do skladu v mieste plnenia.
Požaduje sa dodanie tovaru do 48 hodín od zadania objednávky.
Objednávky budú zadávané formou e-mailu, alebo telefonicky, cca 1 - 2x mesačne.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, resp. faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Požaduje sa lehota 14 dní na uskutočnenie prevodu finančných prostriedkov za tovar na účet dodávateľa na základe doručenej faktúry. Faktúru bude potrebné vystavovať a zasielať e-mailom na adresu odberateľa 1x mesačne pred ukončením mesiaca, v ktorom bol tovar odobratý.
Množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii je maximálne a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet kusov tovaru, ani finančných prostriedkov, ktoré boli na nákup tovaru určené.
V prípade, že predmet zákazky nespĺňa požadované špecifikácie uvedené v opisnom formulári, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodanie tovaru v súlade s objednávkou, nedodržanie stanovených cien, nedodržanie dodacích lehôt.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.06.2020 00:00 — 31.05.2021 00:00

636,00 ks

3 899,58

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2020 10:26

27.05.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 23
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2020 10:18 - Vstupná ponuka 3 899,52 € Cena s DPH
27.05.2020 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 3 888,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS