• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 13:35

Detail zákazky Z202010696

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 13:35

Základné údaje

Z202010696

OF-164103

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4735912

Objednávateľ

00315460

Obec Liptovské Matiašovce

Liptovské Matiašovce 79, Liptovské Matiašovce, 03223, SVK

Dodávateľ

45510393

BINS s.r.o.

Vašinova 61, Nitra, 949 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zberné nádoby na BRKO

Zberné nádoby na BRKO

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zberné nádoby na BRKO 100 ks
Funkcia
Nádoba určená na zber a prechodné umiestnenie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem l 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál - plast áno
farba celej nádoby - hnedá áno
dvojité dno s mriežkou áno
ventilačné otvory na bočných stenách áno
prevedenie- na kolieskach áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako ne platca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH.
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolu financovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým kupujúci oboznámi predávajúceho po uzavretí zmluvy.
Ak je niekde použitý názov výrobcu, výrobku alebo ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku alebo výrobcu, Kupujúci umožní nahradiť takýto výrobok “ekvivalentným” výrobkom, alebo “ekvivalentom” technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok, ekvivalentné riešenie bude spĺňať úžitkové a prevádzkové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený.
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR
Kupujúci upozorňuje, že čo i len jeden technický parameter nebude spĺňať uchádzačom dodaný predaný predmet zákazky, Kupujúci nepreberie predmet zákazky a uchádzač nemá právo vzniesť žiadne nároky voči Kupujúcemu.
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku nebol proces verejného obstarávania odsúhlasený alebo bol proces verejného obstarávania odsúhlasený s finančnou korekciou.
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

03.08.2020 00:00 — 03.02.2021 00:00

100,00 súbor položiek podľa opisného formulára

2 892,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2020 15:15

29.05.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 279
 64
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2020 09:15 - Vstupná ponuka 2 892,00 € Cena s DPH
29.05.2020 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 2 820,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS