00315460
Obec Liptovské Matiašovce
Liptovské Matiašovce 79, Liptovské Matiašovce, 03223, SVK
41803523
Slavka Ivanová-Štýl
Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK
Veľkoobjemový vaňový kontajner otvorený
kontajner
Tovar, Služba
|
1. Veľkoobjemový vaňový kontajner otvorený 4ks
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontajner určený na zber a uskladnenie vytriedeného komunálneho odpadu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| objem | m3 | 7 | ||
| nosnosť kontajnera | kg | 4800 | ||
| hrúbka podlahy | mm | 4 | ||
| hrúbka bočných stien | mm | 3 | ||
| dĺžka | mm | 3500 | ||
| šírka | mm | 1900 | ||
| výška | mm | 1600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| oceľová konštrukcia s ochranou proti korózii ochranným náterom | áno |
| určené na manipuláciu pomocou reťazového nosiča | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým kupujúci oboznámi predávajúceho po uzavretí zmluvy. |
| Ak je niekde použitý názov výrobcu, výrobku alebo ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku alebo výrobcu, Kupujúci umožní nahradiť takýto výrobok “ekvivalentným” výrobkom, alebo “ekvivalentom” technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok, ekvivalentné riešenie bude spĺňať úžitkové a prevádzkové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený |
| Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR |
| Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky. |
| Kupujúci upozorňuje, že čo i len jeden technický parameter nebude spĺňať uchádzačom dodaný predaný predmet zákazky, Kupujúci nepreberie predmet zákazky a uchádzač nemá právo vzniesť žiadne nároky voči Kupujúcemu. |
| Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku nebol proces verejného obstarávania odsúhlasený alebo bol proces verejného obstarávania odsúhlasený s finančnou korekciou. |
| Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom |
| Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolu financovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
03.08.2020 00:00 — 03.02.2021 00:00
4,00 súbor položiek podľa špecifikácie
4 595,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2020 15:09
29.05.2020 11:00
29.05.2020 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.05.2020 07:32 - Vstupná ponuka | 4 594,80 | € | Cena s DPH |
| 27.05.2020 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 590,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: