• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 14:02
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 14:50

Detail zákazky Z202010689

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2020 14:02
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2020 14:50

Základné údaje

Z202010689

OF-213688

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4730239

Objednávateľ

165719

Okresný súd Trnava

Hlavná 49, Trnava, 91783, SVK

Dodávateľ

31629784

MIP, s.r.o.

Lúčna 4, Prievidza, 971 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originál a renovované tonerové náplne

Originál a renovované tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originál a renovované tonerové náplne
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup, dovoz renovovaných a originál tonerových náplní do tlačiarní a multifunkčných zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LJ P2035 - CE505A(H+čip) - renovovaná náplň ks 10
HP LJ P2055 - CE505X(H+čip) -renovovaná náplň ks 40
HP LJ 3030 - Q2612A(H) - renovovaná náplň ks 10
HP LJ 1320 - Q5949X(H+čip) - renovovaná náplň ks 30
HP LJ 2015 - Q7553X(H+čip) -renovovaná náplň ks 10
HP LJ 700 M712 - 14ACF 214A - renovovaná náplň ks 20
HP LJ 400M 401d - CF280XC - renovovaná náplň ks 30
Canon MF 5840, 251dw - CRG719H - renovovaná náplň ks 70
HP LJ 402dne - CF226X - renovovaná náplň ks 60
Konica Minolta 3301P - TNP 36 - renovovaná náplň ks 50
HP LJ Pro M 404 - CF 259XC - originál náplň schválená výrobcom zariadenia ks 30
Konica MinoltaC454/C554 - TN12K black -originál náplň schválená výrobcom zariadenia ks 10
Konica MinoltaC454/C554 - TN12C cyan -originál náplň schválená výrobcom zariadenia ks 10
Konica MinoltaC454/C554 - TN12M magenta -originál náplň schválená výrobcom zariadenia ks 10
Konica MinoltaC454/C554 - TN12Y yelow -originál náplň schválená výrobcom zariadenia ks 10
SHARP ARM 256 - AR310T - originál náplň schválená výrobcom ks 3
SHARP AR5316 - AR016T - originál náplň schválená výrobcom ks 3
SHARP AR5315 - AR168T - originál náplň schválená výrobcom ks 3
SHARP AR5516 - AR020T - originál náplň schválená výrobcom ks 5
SHARP AR5420 - AR208T - originál náplň schválená výrobcom ks 2
SHARP MX232D -ARMX 235GT - black originál náplň schválená výrobcom ks 5
SHARP MX350DN -MX45GTBA - black- originál náplň schválená výrobcom ks 8
Color LJ PRO MFPM 281dn - 203ACF540A - originál náplň schválená výrobcom ks 10
Color LJ PRO MFPM 281dn - 203ACF541A - originál náplň schválená výrobcom ks 10
Color LJ PRO MFPM 281dn - 203ACF542A - originál náplň schválená výrobcom ks 10
Color LJ PRO MFPM 281dn - 203ACF543A - originál náplň schválená výrobcom ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zákazka je vyhradená pre chránené dielne, alebo chránené pracoviská
Dodávateľ predloží originál, alebo úradne overenú fotokópiu štatútu chránenej dielne, alebo chráneného pracoviska na predmet zákazky do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Dodávateľ predloží platný certifikát podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Dodávateľ predloží potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa §15 od 3 zákona o odpadoch do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ požaduje originál tonerové náplne schválené výrobcom zariadenia v nepoškodenom originál balení a renovované náplne, také u ktorých pri renovácii bol použitý tonerový prášok a výmena ostatných komponentov ako je optický valec, stierka a čip. Porušenie tejto podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy
Prehlásenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vadným výrobkom
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet so záväznými jednotkovými cenami do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že požadované doklady nebudú predložené
Dodávateľ dodá tonerové náplne na vlastné náklady na pracovisko objednávateľa
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (niektoré tonery neobjednať a iné vo vyššom počte) zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky
Dodávateľ bude prázdne náplne preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov
Predmet obstarávanie bude dodávaný podľa aktuálnej potreby objednávateľa do zazmluvnenej ceny, alebo trvania zmluvy. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe objednávok e-mailom maximálne do 3 pracovných dní.
Úhrada faktúr bude realizovaná bezhotovostným stykom v eurách /€/ v 30 dňovej lehote splatnosti od doručenia faktúry do podateľne verejného obstarávateľa, bez poskytnutia preddavku.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ predloží originál, alebo úradne overenú fotokópiu štatútu chránenej dielne, alebo chráneného pracoviska na predmet zákazky do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Navrhnutá hodnota Zákazka je sprístupnená všetkým záujemcom, čo podporí transparentnosť súťaže a úsporu finančných zdrojov

Ak dodávateľ, ktorý nie je chráneným pracoviskom zvíťazí, poníži víťaznú cenu o 20%. Keďže dôležitá je celková úspora financií a nie našiť niekomu zákazku na mieru za neprimerane vysoké ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 49, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.06.2020 14:03 — 01.06.2021 14:03

469,00 kusy

23 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

22.05.2020 14:06

28.05.2020 14:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2020 14:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 13
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2020 12:50 - Vstupná ponuka 23 800,00 € Cena s DPH
28.05.2020 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka 23 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS