30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
nádoby, obaly a obalový materiál
odpadkový kôš, potravinárska fólia, obaly
Tovar, Služba
|
1. odpadkový kôš uzatvárateľný
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| kôš na odpadky vhodný do interiéru |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 3 | ||
| objem | l | 50 | 70 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál | plast alebo antikor,nehrdzavejúca oceľ, nerez |
|
2. papierové vrecká na suchú stravu
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 500 | ||
| dĺžka | cm | 40 | 60 | |
| šírka | cm | 20 | 40 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál | recyklovateľný pevný papier |
|
3. potravinárska fólia
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 10 | ||
| šírka | cm | 30 | ||
| dĺžka | m | 200 |
| Názov |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
| Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia. |
Železničná 3, 911 01, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.06.2020 09:07 — 12.06.2020 09:07
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
184,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2020 09:08
29.05.2020 09:05
29.05.2020 09:20
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.05.2020 11:07 - Vstupná ponuka | 180,00 | € | Cena s DPH |
| 28.05.2020 20:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 179,01 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: