• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2020 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2020 09:35

Detail zákazky Z202010645

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2020 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2020 09:35

Základné údaje

Z202010645

OF-212493

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4723962

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31351166

KriMus spol. s r.o.

Žitavská 5, Bratislava, 821 07, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vodovodné batérie, príslušenstvo

vodovodné batérie

  • 44411000-4 - Sanitárne výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vodovodné batérie, príslušenstvo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
batéria vod. stojan krátka ZR 313 /K ks 20
batéria vod. 150 umyv. sten. ZR 3115 /R ks 75
batéria vod. 150 vaňová ZR 3110 ks 10
batéria vod. 150 umyvadlová ZR 3115 /R ks 60
batéria vod. stoj. dlhá ZR 3113 ks 60
batéria vod. 150 sprch ZR 3130 ks 35
batéria vod. drez. jednozvrš. Q2000S ks 20
batéria otočná pák. kuchyňa zr3113 ks 5
batéria vod. 100 vaň.kompl.ZR3110+ SET ks 20
batéria vod. 100 sprchová  ZR3130 ks 20
batéria vod. stoj. drez.pak. ZR 3113 ks 10
ramienko výtok. vnút. ploché ZR +R 12 cm ks 30
ramienko výtok. vnút. ploché ZR +R 20 cm ks 30
ramienko výtok. ploché ZR +R 30 cm ks 30
ramienko 22 cm priemer vnút.18,7 ks 30
sprchová hlavica Sping ks 50
hadica sprchová kovová ks 50
držiak sprchy kovový ks 20
sprchová súprava ZR SET 1 bal 100
tyč sprchová ks 10
sifon pre sprch.vane A 47 CR 60 ks 15
sifon vaňový chr. T - 1437C DN50 ks 20
sifon pisoarový ks 10
sifon T 724 drezový ks 35
sifon drezový ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia.  Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach . 4 miesta plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu spolu bez DPH a s DPH.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody : 4 objednávky mesačne, ( 4 miesta plnenie objednávateľa v Bratislave).
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Tovar bude ojednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka. Čiastkové výzvy resp. el. objednávky sa budú posielať  kvartálne (štyri objednávky=4 miesta dodania).
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 4 dní.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5 Mickiewzicova 13, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

14 030,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.05.2020 08:56

27.05.2020 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2020 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 35
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2020 11:00 - Vstupná ponuka 14 030,00 € Cena bez DPH
27.05.2020 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 14 026,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS