30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36263800
SEZAKO Trnava, s.r.o.
Orešanská 11, Trnava, 91701, SVK
Znehodnotenie/zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečných odpadov s katalógovým číslom 13 05 08/N/. zmesi odpadov z lapačov piesku a odlučovačov oleja z vody.
znehodnotenie/zneškodnenie odpadov, odpady
Služba
1. Odber, odvoz,zneškodnenie a likvidácia nebezpečného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie/zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") vyprodukovaných organizačnými zložkami objednávateľa a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pre účely tejto zmluvy pozostáva z vykonania analytickej kontroly NO, odobratia NO zo sedimentačnej nádrže, následného vyčistenia - opláchnutia povrchu sedimentačnej nádrže tlakovou vodou, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa (automobilová cisterna s tlakovým čističom wap ) a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenie/zneškodnenie NO. |
Súvisiace činnosti pre účely tejto zmluvy najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného/zneškodňovaného NO. |
13 05 08 /N/zmesi odpadov z lapačov piesku a odlučovačov oleja z vody |
Predpokladané množstvo odpadu, kategórie určenej na zhodnotenie/zneškodnenie počas účinnosti tejto zmluvy je uvedené v bode 1.3 tejto zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie/zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem odpadu s katalógovým číslom 13 05 08/N/ - zmesi odpadov z lapačov piesku a odlučovačov oleja z vody | m3 | 10,0 | ||
Predpokladaný počet vývozov odpadu s katalógovým číslom 13 05 08/N/ | vývoz | 1 | ||
Opláchnutie povrchov sedimentačnej nádrže tlakovou vodou | čistenie | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odber odpadov z pracoviska objednávateľa | Podľa prevádzkových potrieb objednávateľa na základe avizovaného vývozu kontaktnou osobou objednávateľa, 14 dní pred požadovaným termínom vývozu. |
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky | Dodávateľ služby po odobratí NO zo sedimentačnej nádrže následne vyčistí nádrž a opätovne odoberie zmyté zvyšky NO zo stien nádrže. |
Vstup a vjazd na pracoviská objednávateľa | Dodávateľ služby je povinný 7 dní pred požadovaným vývozom z areálu objednávateľa predložiť menný zoznam pracovníkov a techniky s identifikačnými údajmi kontaktnej osobe objednávateľa. |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie/ zhodnotenie za jeden m3 príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie/ zhodnotenie za jeden m3 príslušného druhu odpadu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vykonával všetky činnosti a plnil zmluvu v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov vrátane spracovania dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
Plnenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude realizované len na základe písomnej čiastkovej výzvy - objednávky/objednávok (ďalej len "objednávka") vystavenej objednávateľom na poskytnutie zazmluvnenej služby v súlade s podmienkami a v medziach zmluvy a jej špecifikácie, a to v rozsahu podľa takejto objednávky a za ostatných podmienok uvedených v zmluve. |
Za objednávateľa budú vystavovať objednávky oprávnení objednávateľa, ktorí budú oprávnení a zodpovední za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr štrnásť (14) dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. |
Objednávka vystavená objednávateľom musí obsahovať najmä : identifikačné údaje objednávateľa ( názov objednávateľa a jeho organizačnej zložky, adresu, zodpovednú osobu objednávateľa za realizáciu objednávky vrátane telefonického, faxového alebo e-mailového spojenia, IČO, bankové spojenie), číslo zmluvy, druh, predpokladané množstvo a miesto uloženia odpadov, požadovaný termín odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby objednávateľa. |
Lehota pre poskytnutie plnenia na základe objednávky nebude kratšia ako 14 dní alebo podľa dohody zmluvných strán primeraná povahe plnení, ktoré budú predmetom objednávky. |
Množstvo odpadov uvedených v objednávke bude stanovené na základe kvalifikovaného, odborného odhadu, predpokladu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 10 %. |
Objednávateľ bude s prihliadnutím na vlastné potreby a možnosti pri vystavovaní objednávok primerane dbať na dosiahnutie maximálnej vyťaženosti prepravných prostriedkov dodávateľa. |
Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr štrnásť (14) dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi jeden výtlačok ním potvrdenej objednávky do 7 pracovných dní od jej prijatia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska (II. časť "všeobecné zmluvné podmienky", bod 11.1. a 11.2. ) doplnené o príslušný kód zhodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch (jeden z kódov pre činnosti R1 až R12 a D1 až D15) a názov hospodárskeho subjektu, ktorý zhodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Miesto plnenia Bratislava III. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2020 08:00 — 30.06.2020 12:00
10,00 m3
1 363,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2020 08:00
27.05.2020 10:00
27.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2020 08:22 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena bez DPH |
22.05.2020 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: