• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2020 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2020 10:50

Detail zákazky Z202010557

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2020 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2020 10:50

Základné údaje

Z202010557

OF-213306

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4717313

Objednávateľ

00316814

Obec Necpaly

Necpaly 168, Necpaly, 03812, SVK

Dodávateľ

31578861

Brantner Fatra, s.r.o.

Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, preprava a zneškodnenie odpadov

komunálny odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu
Funkcia
Odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu (20 03 01, 20 03 07) v súlade so zákonom č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Legislatívny servis spočivajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
110,120l - zberná nádoba - odvoz tona 150 190
1 100l zberná nádoba - odvoz tona 3 6
Veľkokapacitný kontajner 5, 7 m3 - odvoz tona 2 4
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30, 35 m3 - odvoz tona 8 14
Uloženie odpadu tona 163 214
Veľkokapacitný kontajner 5, 7 m3 - denný prenájom ks 1 2
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30, 35 m3 - denný prenájom ks 4 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu 1x za 2 týždne
Frekvencia vývozu objemného odpadu minimálne 2x ročne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením.
Dodávateľ služby zabezpečí vypracovanie harmonogramu vývozu odpadov podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme.
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu.
K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom 17/2001 o poplatkoch za uloženie odpadu.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenej kvality služby, ISO 9001 a ISO 14 001.
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutie účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis cien podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2020.
Názov Upresnenie
Splatnosť faktúr 21 kalendárnych dní
Spôsob fakturácie raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Necpaly, 168, Necpaly, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.06.2020 00:00 — 31.12.2020 23:59

1,00 celok

24 908,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.05.2020 11:27

26.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2020 09:56 - Vstupná ponuka 17 699,59 € Cena s DPH
26.05.2020 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 17 699,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS