00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Stravovacia poukážka je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach alebo na úhradu v obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na prípravu teplého jedla. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,83 | ||
Množstvo stravných poukážok pre rok 2020 | ks | 9 945 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením platnosti. |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka musí byť chránená proti zneužitiu a falšovaniu | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Balenie stravných poukážok | v bločkoch alebo hárkoch |
Stravná poukážka je | účelovo viazaná cenina v papierovej forme |
Názov |
Vysúťažená cena zahŕňa náklady na tlač, doručenie stravovacích poukážok, balné, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravovacích poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmeny kontaktnej osoby na strane Dodávateľa je tento povinný písomne informovať Objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do troch pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom, plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Čiastkovú objednávku zadá Objednávateľ e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravovacích poukážok v závislosti od finančných zdrojov verejného obstarávateľa, prípadne od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky sa deje na základe vystavenia objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Úspešný uchádzač je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky akceptovať. Zmena nominálnej hodnoty poukážky je bezplatná. |
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravovacích poukážok. |
Verejný obstarávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky Dodávateľovi z dôvodu skončenia príslušného emisného obdobia alebo z dôvodu prechodu na inú nominálnu hodnotu stravnej poukážky, alebo z iného nešpecifikovaného ďalšieho dôvodu. Výzva na prevzatie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok bude zaslaná Dodávateľovi písomne. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky, a to buď vrátením finančnej čiastky zodpovedajúcej cene, ktorú verejný obstarávateľ za stravné poukážky uhradil, alebo dodaním nových stravných poukážok na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote alebo na inú nominálnu hodnotu, a to v lehote oznámenej verejným obstarávateľom, ktorá nesmie byť kratšia ako 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy. |
Po uplynutí doby platnosti stravných poukážok má Objednávateľ právo vrátiť Dodávateľovi nepoužité stravné poukážky do konca januára nasledujúceho kalendárneho roka bez storno poplatkov a Dodávateľ mu uhradiť čiastku zodpovedajúcu cene, ktorú verejný obstarávateľ za stravné poukážky uhradil. |
Celková cena fakturovaná na základe jednotlivých objednávok za dodané stravné poukážky bude obsahovať: |
1. cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. cenu poplatku za poskytnuté služby |
3. DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie poukážok zo strany Objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania sumy z účtu Objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. |
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení Dodávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal Dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
7
9 945,00 ks
38 085,54
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.05.2020 09:23
26.05.2020 09:00
26.05.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2020 09:32 - Vstupná ponuka | 38 054,50 | € | Cena s DPH |
21.05.2020 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 054,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.