• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2020 11:30

Detail zákazky Z202010515

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2020 11:30

Základné údaje

Z202010515

OF-213486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4717283

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

32923244

Ing. Anton Ferenc - TOPO

Železničiarska 19, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

Čistiace prostriedky na podlahu, čistiace prostriedky na WC, čistiace prostriedky na okná, čistiace prostriedky na nábytok, prostriedky na riad, metly, kefy, mopy, handry

  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 39542000-3 - Handry

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace prostriedky na použitie vo vnútorných priestoroch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čistiaci prostriedok na hrdzu a vodný kameň 500 ml ks 60
Čistiaci prostriedok na WC 750 ml ks 100
Dezinfekčný a čistiaci prostriedok Savo 1L, alebo ekvivalent ks 300
Savo Dezinfekcia bez chlóru antibakteriálny sprej 700 ml ks 100
Handra na podlahy ks 500
Chloramín 1kg prášok ks 20
Kefa podlahová na násadu - ryžák + násada drevená ks 60
Kyselina citrónová 1 kg ks 30
Lopatka PVC so zmetákom sada 20
Metla ciroková ks 3
Mop plochý na podlahy komplet ks 10
Mop plochý na podlahy náhrada ks 80
Mydlo mazľavé 9kg ks 60
Osviežovač vzduchu v spreji 300 ml ks 50
Parfumované sitko / gélová vložka do pisoárov ks 60
Prášok čistiaci 500 g ks 400
Prášok čistiaci tekutý 500g/tekutý piesok 500 ml ks 50
Prostriedok na čistenie okien 500 ml Okena, alebo ekvivalent ks 50
Prostriedok na čistenie podláh 5L ks 160
Prostriedok na nerez 500ml v spreji - vhodný na čistenie, leštenie a ošetrenie nerezových povrchov v kuchyni ks 20
Prostriedok na umývanie riadu Jar Expert 5L Profesional- P&G Profesional, alebo ekvivalent ks 80
Prostriedok na umývanie riadu Jar Expert 1L Profesional- P&G Profesional, alebo ekvivalent ks 40
Sóda kryštalická 1kg ks 40
Soľ do umývačky riadu 1500 g bal 6
Stierka podlahová zosilnená, min. 45 cm+ násada ks 5
Tablety do umývačky riadu All in 1, bal. min 40 ks bal 6
Utierka švédska ks 160
Savo Perex prípravok predpieranie a bielenie bielizne 1 l ks 60
Závesný WC gél do toalety, min. 55ml/kus ks 50
Zmeták drevený 30 cm+ násada drevená 120 cm ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prostriedok na umývanie riadu Jar 1L, alebo ekvivalent - Požadované zloženie dodávaného tovaru obsah účinných látok: 5-15% aniónové povrchovo aktívne látky; menej ako 5% neiónové povrchovo aktívne látky; Benzisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfumy. Hustota: min. 1030 g/l
Jar Expert 5L Profesional- P&G Profesional- Požadované zloženie dodávaného tovaru obsah účinných látok: 5-15% aniónové povrchovo aktívne látky; menej ako 5% neiónové povrchovo aktívne látky; Benzisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfumy. Hustota: min. 1030 g/l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu je povinný do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť referenčnú vzorku za účelom posúdenia úžitkových vlastností a technických parametrov výrobku, spolu s technickým listom výrobku.
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch okrem utorka, v čase od 8:00 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo email. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

08.06.2020 08:29 — 19.06.2020 14:30

1,00 zákazka

4 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.05.2020 08:09

26.05.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 28
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2020 09:17 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena s DPH
25.05.2020 21:30 - Najvýhodnejšia ponuka 4 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS