• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 10:05

Detail zákazky Z202010483

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2020 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2020 10:05

Základné údaje

Z202010483

OF-213476

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4755517

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

36501921

Kovsmol, s.r.o.

Družstevná 34, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hutný materiál

oceľová tyč, profil, plech,

  • 44330000-2 - Tyče, prúty, drôty a profily používané v stavebníctve
  • 44172000-6 - Plechy (stavebné)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hutný  materiál
Funkcia
Hutný materiál určený na opravu oceľových konštrukcií, opravy rôznych zariadení a zriadenie jednoduchých oceľových konštrukcií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Oceľová tyč I 80, dĺžka 6 m ks 22
2.Oceľová tyč I 100, dĺžka 6 m ks 15
3.Oceľová tyč I 120, dĺžka 6 m ks 2
4.Oceľová tyč I 60, dĺžka 6 m ks 10
5.Oceľová tyč U 50, dĺžka 6 m ks 2
6.Oceľová tyč U 60, dĺžka 6 m ks 23
7.Oceľová tyč U 80, dĺžka 6 m ks 9
8.Oceľová tyč U 100, dĺžka 6 m ks 7
9.Oceľová tyč L 100x100x10, dĺžka 6 m ks 13
10.Oceľová tyč L 30x30x4, dĺžka 6 m ks 11
11.Oceľová tyč L 30x30x3, dĺžka 6 m ks 2
12.Oceľová tyč L 40x40x5, dĺžka 6 m ks 122
13.Oceľová tyč L 50x50x5, dĺžka 6 m ks 15
14.Oceľová tyč L 25x25x3, dĺžka 6 m ks 1
15.Oceľová tyč L 80x80x10, dĺžka 6 m ks 7
16.Oceľová tyč T 50x5, dĺžka 6 m ks 3
17.Oceľová tyč T 30x3, dĺžka 6 m ks 13
18.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 8, dĺ. 6 m ks 2
19.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 12, dĺ. 6 m ks 2
20.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 14, dĺ. 6 m ks 3
21.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 16, dĺ. 6 m ks 2
22.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 18, dĺ. 6 m ks 3
23.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 22, dĺ. 6 m ks 8
24.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 30, dĺ. 6 m ks 2
25.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 40, dĺ. 6 m ks 3
26.Oceľová tyč valcovaná za tepla kruhová Ø 50, dĺ. 6 m ks 7
27.tyč plochá 20x5 mm, dĺ. 6 m ks 7
28.tyč plochá 30x5 mm, dĺ. 6 m ks 2
29.tyč plochá 40x5 mm, dĺ. 6 m ks 4
30.tyč plochá 50x5 mm, dĺ. 6 m ks 24
31.tyč plochá 50x10 mm, dĺ. 6 m ks 3
32.tyč plochá 100x10 mm, dĺ. 6 m ks 10
33.tyč plochá 30x5 mm, dĺ. 6 m ks 10
34.tyč plochá 100x5 mm, dĺ. 6 m ks 4
35.uzatvorený  oceľ. profil 50x30x3mm, dĺ. 6 m ks 1
36.uzatvorený  oceľ. profil 30x30x3mm, dĺ. 6 m ks 12
37.uzatvorený  oceľ. profil 40x40x5mm, dĺ. 6 m ks 2
38.uzatvorený  oceľ. profil 40x30x3mm, dĺ. 6 m ks 6
39.uzatvorený oceľ. profil 50x50x3mm, dĺ. 6 m ks 2
40.uzatvorený  oceľ. profil 20x20x3mm, dĺ. 6 m ks 2
41.uzatvorený oceľ. profil 20x40x3 mm, dl. 6m ks 2
42.Plech čierny valcovaný za studena 1000x2000x1 mm ks 37
43.Plech čierny valcovaný za studena 1000x2000x2 mm ks 31
44.Plech čierny valcovaný za tepla 1000x2000x3 mm ks 20
45.Plech čierny valcovaný za tepla 1000x2000x4 mm ks 16
46.Plech čierny valcovaný za tepla 1000x2000x5 mm ks 8
47.Plech čierny valcovaný za tepla 2000x3000x30 mm ks 1
48.Plech trapézový TB 14 0,75 pozinkovaný ks 18
49.oceľová platňa 250x250x10 mm ks 17
50.rúra valcovaná za studena 5/4 hrubostenná, dĺžka 6m ks 10
51.Oceľová rúra zvara. Hladka konštr.60,3x3, dl. 6 m ks 42
52.Oceľ.rúra zvár.hadká konštr.42,4x3,25mm dĺžka 6m ks 8
53.Oceľové koleno prívarované DN 50-60,3 (45◦) ks 59
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
2.Zmluvné strany uzavretím tejto Rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu Rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv /objednávok
3.Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou písomnej objednávky zaslanej centrálne emailom z riaditeľstva, na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody.
4.Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
5.Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu Rámcovej dohody v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
6.Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody doručil emailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa, s uvedením informácií: meno a priezvisko,emailová adresa, telef.číslo.
7.Periodicita zasielania Čiastkových výziev /objednávok/ na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnej potreby , príp. raz mesačne.
8.Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
9.Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
10.Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar v lehote do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontroly množstva a kvality dodávaného tovaru.
11.Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru. Poverenie zástupcu na preberanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
12.Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
13.Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Rámcovej dohody riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia a objednávateľ je povinný tento predmet kúpy prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť.
14.Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa .
15.Dodávateľ , na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet Rámcovej dohody kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude požadovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
16.Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
17.Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených ako predpokladané alebo odobratie väčšieho množstva jednotlivých položiek pri neprekročení celkovej ceny Rámcovej dohody,sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
18.Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia zmluvy v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
19.Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t.j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
20.Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
21.V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie kupujúceho.
22.Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby.
23.Jednotkové ceny , vrátane dodania na jednotlivé cestmajsterstvá sú maximálne a záväzné počas platnosti Rámcovej dohody.
24.Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného,resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
25.Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade,že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
26.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru,
b/ nedodržanie lehoty dodania,
c/ nedodržanie kúpnej ceny,
27.Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
28.Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
29.Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T.
30.V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

15 253,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2020 08:05

03.06.2020 09:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2020 09:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2020 13:46 - Vstupná ponuka 15 253,80 € Cena s DPH
02.06.2020 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 15 253,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS