00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery, spotrebný materiál
Tonerové náplne, atramentové náplne, spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Tonery a spotrebný materiál pre tlačiarne a multifunkčné tlačiarne
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerov a originálneho spotrebného materiálu, vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétnych zariadení objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner Brother HC-05BK, originálny ink, black, min. 30000 str. | ks | 20 | ||
2. Fotovalec Brother DR-2401, min. 12000 str. | ks | 30 | ||
3. Toner Canon 054H BK, CRG-054H BK, čierna (black), min. 3100 str. | ks | 10 | ||
4. Toner Canon 054H M, CRG-054H M, purpurová (magenta), min. 2300 str. | ks | 10 | ||
5. Toner Canon 054H Y, CRG-054H Y, žltá (yellow), min. 2300 str. | ks | 10 | ||
6. Toner Canon 054H C, CRG-054H C, azúrová (cyan), min. 2300 str. | ks | 10 | ||
7. Toner Konica Minolta TN-514K, čierna, min. 28000 str. | ks | 10 | ||
8. Toner Konica Minolta TN-514M, purpurová (magenta), min. 26000 str. | ks | 10 | ||
9. Toner Konica Minolta TN-514Y, žltá (yellow), min. 26000 str. | ks | 10 | ||
10. Toner Konica Minolta TN-514C, azúrová (cyan), min. 26000 str. | ks | 10 | ||
11. Odpadová nádobka Konica Minolta WX-103, pre bizhub C458 | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
originálne tonerové kazety, atramentové náplne, spotrebný materiál | vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení daných značiek, nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady |
* | obal neporušený, nepoškodený, v pôvodnom obale schválený výrobcom zariadení príslušných značiek |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v bode 1. 2 Opisného formulára Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo „tovar alebo toner“). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zmluvy celkovú cenu podľa čl. II. tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla objednávateľa, jeho vyložením na určenom mieste, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby. Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene podľa čl. II. tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery a spotrebný materiál musia byť nové originály, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných tovarov. |
4. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu. |
6. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Vyznačená doba výroby na obale tovarov nesmie byť staršia ako 18 mesiacov. Vzniknuté vady je dodávateľ povinný odstrániť počas záručnej doby najneskôr do 48 hod. od objednávateľovho nahlásenia. |
7. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
8. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 40 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Dúbravka. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do skladového priestoru v mieste dodania na 1. poschodí budovy. |
II. CENA |
1. Celková cena predmetu zákazky a cena za jednotlivé položky upravené v bode 1.2 Opisného formulára Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené so zmluvou, najmä doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste určenom, monitoring a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovených osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (ďalej tiež „zmluvná cena“ ). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva a jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ predloží do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy, t. j. do dodania tovaru podľa čl. I. bodu 8 osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. |
Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH. |
6. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7 a/ v prípadoch ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Tovar musí byť bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť zmluvnú cenu za riadne nedodaný tovar. |
2. Dodávateľ predloží opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky – technický list ku každému jednému typu toneru a spotrebného materiálu. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a označenie kompatibilných tlačiarní s daným tonerom a spotrebným materiálom. |
3. Nepredloženie potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akýchkoľvek povinností podľa čl. III. a bodu 1. v čl. V. osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie tovaru podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy predovšetkým podľa čl. I., čl. II., čl. III. a bodu 1. v čl. VI. osobitných požiadaviek na plnenie. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a v súlade s OPET. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej pripojená príloha t. j. fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, |
resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú ,resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. V takomto prípade objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
4. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania, najmenej však vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
1. Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy všetkých subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zmluvy v sume najmenej 50% zo zmluvnej ceny. |
VII. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Rozhodnutia o schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok), pre Projekt v rámci Európskych štrukturálnych a investičných fondov EÚ, ktorý objednávateľ realizuje a v rámci ktorého získal nenávratný finančný príspevok zo strany poskytovateľa vrátane finančného krytia poskytnutého zo štátneho rozpočtu SR a zároveň sa zaväzuje oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
2. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) objednávateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie. |
3. Dodávateľ berie na vedomie, že na túto zákazku sa vzťahujú osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ podľa čl. XV. VZP OPET. |
4. V prípade, že dodávateľ nedodá tovary podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy v požadovanej kvalite, čoho následkom dôjde k poškodeniu zariadení, ktoré vlastní objednávateľ, dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť náhradu alebo opravu poškodeného zariadenia, ktoré vzniklo dodaním tovaru, ktorý nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu. Zároveň všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. |
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Hanulova 5/B, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2020 10:00 — 08.07.2020 10:00
136,00 ks
12 979,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.05.2020 11:23
28.05.2020 10:00
28.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2020 14:40 - Vstupná ponuka | 12 979,20 | € | Cena s DPH |
22.05.2020 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 978,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: