37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
31734553
NORWIT SLOVAKIA, spol. s r. o
Hraničná 2A/4533, Poprad, 05801, SVK
Komunálne vozidlo pre Prešovský samosprávny kraj
zametací stroj, komunálna technika
Tovar
1. Komunálne vozidlo pre Prešovský samosprávny kraj
|
|
---|---|
Funkcia |
Podvozok zametacieho stroja v štandardnej výbave - nový nepoužívaný pracovný stroj na účely údržby ciest v správe verejného obstarávateľa s parametrami uvedenými nasledovnej špecifikácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zametací stroj | ks | 1 | ||
počet valcov motora | ks | 4 | ||
výkon motora | kW | 118 | ||
prepravná rýchlosť | km/h | 40 | ||
krútiaci moment | Nm | 360 | ||
rázvor kolies | mm | 1860 | ||
dĺžka | mm | 4525 | ||
stúpavosť | % | 30 | ||
šírka zametania | mm | 2200 | ||
šírka zametania s treťou kefou | mm | 3400 | ||
objem zásobníka vody | l | 600 | ||
priemer kefy | mm | 750 | ||
výkon vysávača | m3/min. | 233 | ||
priemer sacej trubice | mm | 255 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre: | |
Typ motora | vznetový |
Emisná norma | EURO 6 alebo vyššia |
Typ pohonu | hydrostatický |
Predné brzdy | hydraulické kotúčové |
Zadné brzdy | hydraulické bubnové s posilňovačom |
Predné odpruženie | nezávislé hydro-pneumatické |
Zadné odpruženie | gumové kužeľové pružiny |
Materiál sacej trubice | nehrdzavejúca oceľ |
Materiál sacej dýzy | oceľ s antikoróznou ochranou |
Materiál zásobníka z vnútra | nehrdzavejúca oceľ |
Materiál zásobníka z vonku | ABS plast alebo ekvivalent |
Zdvojená zadná náprava | áno |
Bezúdržbový systém kief | áno |
Možnosť nastavenia uhla pravej kefy | áno |
Vybavenie zametacieho stŕoja treťou kefou | áno |
Sedadlo vodiča | vzduchom odpružené s dvojbodovými bezpečnostnými pásmi |
Tempomat pre zametanie | áno |
LED oranžové majáky vpredu a vzadu | áno |
LED pracovné svetlá na kefách a saní | áno - min. 3 ks |
LED pracovné svetlá vpredu na vrchu kabíny | áno |
LED pracovné svetlá vzadu | áno |
Cúvacia kamera | áno |
Kamera na sacej dýze | áno |
Klimatizačná jednotka kabíny | áno |
Rádio | áno - s mp3 a USB |
Zástrčka na 12 V | áno |
Automatické nastavenie prítlaku kief pri zametaní v závislosti od sklonu vozovky | áno |
Možnosť pridvihnutia prednej nápravy počas jazdy | áno |
Vysokotlaká vodná pumpa s pištoľou na pravej strane | áno |
Vodná rampa umiestnená v prednej časti stroja | áno |
Záruka | min. 24 mesiacov - začne plynúť dňom dodania stroja |
rok výroby | min. rok 2019 |
farba stroja | oranžová - odtieň RAL 2011 |
Súčasť dodávky: | |
1. Odovzdávací protokol | |
2. Návod na obsluhu a údržbu k podvozku zametacieho stroja | v slovenskom jazyku |
3. Servisná dokumentícia k podvozku zametacieho stroja | v slovenskom jazyku |
4. Certifikát stroja | |
5. Osvedčenie o evidencii - časť II | |
6. Servisná kniha |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky, plné sfunkčnenie zametacieho stroja a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisných prehliadok podľa bodu 5 a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie zametacieho stroja do 30.11.2020. |
3. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: 2 kľúče, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený zametací stroj. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ, |
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v min. 1 servisnom stredisku na území Prešovského kraja resp. v sídle objednávateľa. |
6. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a stanovenie jednotkovej ceny servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu, |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
7. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja a všetkých prídavných zariadení. Školenie v počte min. 3 osôb k zanetaciemu stroju je zahrnuté v cene zákazky. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa. |
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a plné sfunkčnenie dodaného tovaru t. j. zametač. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu a príslušné doklady (certifikát stroja alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii a servisnú knihu). Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
13. Objednávateľ požaduje aby mal ovládací pult stroja štandardizovaný interface (prepojenie) na telematický systém (monitoring) tretích strán. |
14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
15. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa v meste Prešov. |
16. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
17. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúry na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúry musia obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za stroj v požadovanej výbave a doplnkové príslušenstvo a celkovú cenu za položku. |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.06.2020 13:32 — 30.11.2020 11:00
1,00 ks
222 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2020 13:56
25.05.2020 13:23
25.05.2020 13:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2020 10:06 - Vstupná ponuka | 222 000,00 | € | Cena s DPH |
25.05.2020 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 204 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: