• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2020 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2020 10:23
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2020 11:15

Detail zákazky Z202010337

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2020 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2020 10:23
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2020 11:15

Základné údaje

Z202010337

OF-213465

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4710365

Objednávateľ

35629045

Krajská prokuratúra Trenčín

Legionárska 7158/5, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonerové náplne

Originálne tonery do fotokopírovacích strojov, laserových tlačiarní, faxov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonerové náplne
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa originálnych tonerov podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky.
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Originálne tonery spľňajú ISO/IEC certifikované podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladujte  "Vyhlásenie výrobcu zariadení, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 vyťažiteľnosť (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 11798 archivovateľnosť (v závislosti od typu náplne)".
Opis technickej špecifikácie (technický list) ku každému jednému typu originálneho produktu od výrobcu zariadení tonerov. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán, označenie tlačiarní či iných zariadení, na spoluprácu s ktorými sú navrhnuté.
S uvedením a popisom ochranných prvkov, zaručujúcích originalitu balenia.
Pre potvrdenie sú akceptovateľné len čestné vyhlásenia výrobcu zariadení o tom, že tovar tieto podmienky spĺňa.
Prevzatie použitých - prázdnych tonerových náplní a zabezpečenie ich ekologickej likvidácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner CE 505 A, do HP LJ P 2035, P2055 - čierny ks 5
Originálny toner Toshiba T 5018 E, (čierny) do T e Studio 2518A/3018A/4518A ks 4
Originálny toner do OKI  ES 5431/ES 3452 MFP (čierny), 12 000 strán, p/n44973512 ks 1
Originálny optický valec do OKI  ES 4132 dn (čierny) ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na určené miesto-sklad na 3. poschodí
Tovar bude dodaný naraz, preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nakládky a vykládky tovaru.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Pri podstatnom porušení zmluvy má právo verejný obstarávateľ odstúpiť od zmluvy.
Potvrdenia o originalite a súlade s príslušným ISO a ISO/IEC dodať spolu s dodaním tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 7158/5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.05.2020 10:25 — 29.05.2020 10:26

1,00 sada

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2020 10:27

25.05.2020 10:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2020 10:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2020 14:32 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
25.05.2020 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 499,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS