• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2020 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2020 10:45

Detail zákazky Z202010332

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2020 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2020 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2020 10:45

Základné údaje

Z202010332

OF-213282

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4710371

Objednávateľ

00326330

Obec Liptovská Teplička

Štefana Garaja 398/16, Liptovská Teplička, 05940, SVK

Dodávateľ

36057487

MMJ Trade s.r.o.

Dukelských hrdinov 143/16, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rýpadlo - nakladač

rýpadlo nakladač

  • 43300000-6 - Stavebné stroje a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rýpadlo - nakladač
Funkcia
Rýpadlo - nakladač - nový nepoužívaný pracovný stroj s prídavnými zariadeniami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýpadlo nakladač ks 1
zdvihový objem motora l 3 4
počet valcov motora ks 4
výkon motora kW 75
prevádzková hmotnosť kg 8000
prepravná rýchlosť km/hod. 35
hĺbkový dosah podkopu mm 5500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
Typ motora diesel
Emisná norma EU Stage IV/ Tier 4F alebo vyššia
Prevodovka 4 stupňová
Hydraulika Hydraulický systém vybavený čerpadlom s variabilným prietokom hydraulického oleja,
Hydraulika systém umožňujúci udržiavať nastavenú rýchlosť pracovného náradia pri súčasných viacerých pohyboch
Pohon 4x4, nepretržitý pohon zadnej nápravy, voliteľný pohon predného náhonu ovládačom v kabíne, 100% uzávierka zadného diferenciálu
Typ kabíny bezpečnostná spĺňajúca normy ROPS/FOPS, klimatizovaná, vzduchom odpružené sedadlo, dvere po oboch stranách kabíny, prehľadná prístrojová doska
Kontrolný systém telekomunikačný systém počas celej životnosti stroja umožňujúci určenie presnej polohy stroja, kontrolu prevádzkových údajov stroja cez internet,
Bezpečnostné prvky diaľkové zapnutie a vypnutie stroja, nočný režim blokovania stroja, diagnostika a  elektronické upozornenie na poruchy
Možnosť použitia ďalších prídavných zariadení áno
Stranovo prestaviteľné, hydraulické zaistenie polohy rýpadla áno
Hydraulické tlmenie koncových polôh ramena áno
Uzamykania pojazdovej polohy ramena áno
Otvárateľná nakladacia lopata so zubami a paletizačné vidly áno
Mechanický rýchloupínač podkopových lopát áno
Ovládanie podkopu pákami, alebo joystickom
Bezpečnostné spätné ventily výložníka, násady a podpier áno
Prídavný hydraulický jednočinný okruh kladiva áno
Podkopové zariadenie stranovoprestaviteľné s teleskopickým výsuvným výložníkom
Počítadlo motohodín s možnosťou informovania cez internet
Záruka min. 24 mesiacov
Prvé uvedenie do prevádzky rok 2020
Povinná výbava prac.stroja výbava pre prevádzku na pozemných komunikáciách
Farba stroja žltá, oranžová, biela
Súčasť dodávky:
1. Odovzdávací protokol
2. Návod na obsluhu a údržbu stroja a prídavných zariadení Návod na obsluhu v slovenskom jazyku
3. Certifikát stroja a prídavných zariadení, alebo vyhlásenie o zhode
4. Protokol alebo vyhlásenie o spotrebe PHM
5. Osvedčenie o evidencii - časť II
6. Rozhodnutie o udelení typového schválenia vozidla podľa zák.č. 106/2018 Z.z. v planom znení
7. katalóg náhradných dielov
8. Servisná kniha
 2. Prídavné zariadenie - Podkopové lopaty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podkopová lyžica ks 2
šírka podkopovej lopaty mm 400
širka podkopovej lopaty mm 600
 3. Prídavné zariadenie - pevná svahovacia lopata
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Svahovacia lyžica ks 1
šírka svahovacej lyžice mm 1500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisných prehliadok podľa bodu 5 a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie stroja do 30 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy.
3. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: 2 kľúče, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie.
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený pracovný stroj.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok:
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ,
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia,
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v sídle objednávateľa.
6. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a stanovenie jednotkovej ceny servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu,
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
7. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja a všetkých prídavných zariadení uvedených v bode 2 a 3. Školenie v počte min. 3 osôb je zahrnuté v cene zákazky.
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa.
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru t. j. rýpadlo-nakladač vrátane všetkých prídavných zariadení. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu a príslušné doklady (návod na obsluhu a údržbu stroja a všetkých prídavných zariadení, certifikát stroja alebo vyhlásenie o zhode, protokol o spotrebe PHM, osvedčenie o evidencii a servisnú knihu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
14. Miestom dodania predmetu zákazky je určené sídlo objednávateľa: Liptovská Teplička, okr. Poprad.
15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúry na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúry musia obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za stroj v požadovanej výbave a doplnkové príslušenstvo a celkovú cenu za položku.
17. Cena za tovar bude splatná v zmysle dohodnutých leasingových podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefana Garaja 398/16, Liptovská Teplička, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

28.05.2020 09:48 — 29.06.2020 09:49

1,00 ks

80 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2020 11:32

25.05.2020 09:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2020 10:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 122
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2020 08:09 - Vstupná ponuka 79 800,00 € Cena s DPH
21.05.2020 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 79 704,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS