00326330
Obec Liptovská Teplička
Štefana Garaja 398/16, Liptovská Teplička, 05940, SVK
36057487
MMJ Trade s.r.o.
Dukelských hrdinov 143/16, Zvolen, 96001, SVK
Rýpadlo - nakladač
rýpadlo nakladač
Tovar
1. Rýpadlo - nakladač
|
|
---|---|
Funkcia |
Rýpadlo - nakladač - nový nepoužívaný pracovný stroj s prídavnými zariadeniami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rýpadlo nakladač | ks | 1 | ||
zdvihový objem motora | l | 3 | 4 | |
počet valcov motora | ks | 4 | ||
výkon motora | kW | 75 | ||
prevádzková hmotnosť | kg | 8000 | ||
prepravná rýchlosť | km/hod. | 35 | ||
hĺbkový dosah podkopu | mm | 5500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre: | |
Typ motora | diesel |
Emisná norma | EU Stage IV/ Tier 4F alebo vyššia |
Prevodovka | 4 stupňová |
Hydraulika | Hydraulický systém vybavený čerpadlom s variabilným prietokom hydraulického oleja, |
Hydraulika | systém umožňujúci udržiavať nastavenú rýchlosť pracovného náradia pri súčasných viacerých pohyboch |
Pohon | 4x4, nepretržitý pohon zadnej nápravy, voliteľný pohon predného náhonu ovládačom v kabíne, 100% uzávierka zadného diferenciálu |
Typ kabíny | bezpečnostná spĺňajúca normy ROPS/FOPS, klimatizovaná, vzduchom odpružené sedadlo, dvere po oboch stranách kabíny, prehľadná prístrojová doska |
Kontrolný systém | telekomunikačný systém počas celej životnosti stroja umožňujúci určenie presnej polohy stroja, kontrolu prevádzkových údajov stroja cez internet, |
Bezpečnostné prvky | diaľkové zapnutie a vypnutie stroja, nočný režim blokovania stroja, diagnostika a elektronické upozornenie na poruchy |
Možnosť použitia ďalších prídavných zariadení | áno |
Stranovo prestaviteľné, hydraulické zaistenie polohy rýpadla | áno |
Hydraulické tlmenie koncových polôh ramena | áno |
Uzamykania pojazdovej polohy ramena | áno |
Otvárateľná nakladacia lopata so zubami a paletizačné vidly | áno |
Mechanický rýchloupínač podkopových lopát | áno |
Ovládanie podkopu | pákami, alebo joystickom |
Bezpečnostné spätné ventily výložníka, násady a podpier | áno |
Prídavný hydraulický jednočinný okruh kladiva | áno |
Podkopové zariadenie | stranovoprestaviteľné s teleskopickým výsuvným výložníkom |
Počítadlo motohodín | s možnosťou informovania cez internet |
Záruka | min. 24 mesiacov |
Prvé uvedenie do prevádzky | rok 2020 |
Povinná výbava prac.stroja | výbava pre prevádzku na pozemných komunikáciách |
Farba stroja | žltá, oranžová, biela |
Súčasť dodávky: | |
1. Odovzdávací protokol | |
2. Návod na obsluhu a údržbu stroja a prídavných zariadení | Návod na obsluhu v slovenskom jazyku |
3. Certifikát stroja a prídavných zariadení, alebo vyhlásenie o zhode | |
4. Protokol alebo vyhlásenie o spotrebe PHM | |
5. Osvedčenie o evidencii - časť II | |
6. Rozhodnutie o udelení typového schválenia vozidla podľa zák.č. 106/2018 Z.z. v planom znení | |
7. katalóg náhradných dielov | |
8. Servisná kniha |
2. Prídavné zariadenie - Podkopové lopaty
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podkopová lyžica | ks | 2 | ||
šírka podkopovej lopaty | mm | 400 | ||
širka podkopovej lopaty | mm | 600 |
3. Prídavné zariadenie - pevná svahovacia lopata
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Svahovacia lyžica | ks | 1 | ||
šírka svahovacej lyžice | mm | 1500 |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisných prehliadok podľa bodu 5 a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie stroja do 30 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: 2 kľúče, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený pracovný stroj. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ, |
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v sídle objednávateľa. |
6. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a stanovenie jednotkovej ceny servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu, |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
7. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja a všetkých prídavných zariadení uvedených v bode 2 a 3. Školenie v počte min. 3 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa. |
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru t. j. rýpadlo-nakladač vrátane všetkých prídavných zariadení. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu a príslušné doklady (návod na obsluhu a údržbu stroja a všetkých prídavných zariadení, certifikát stroja alebo vyhlásenie o zhode, protokol o spotrebe PHM, osvedčenie o evidencii a servisnú knihu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
14. Miestom dodania predmetu zákazky je určené sídlo objednávateľa: Liptovská Teplička, okr. Poprad. |
15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúry na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúry musia obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za stroj v požadovanej výbave a doplnkové príslušenstvo a celkovú cenu za položku. |
17. Cena za tovar bude splatná v zmysle dohodnutých leasingových podmienok. |
Štefana Garaja 398/16, Liptovská Teplička, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
28.05.2020 09:48 — 29.06.2020 09:49
1,00 ks
80 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2020 11:32
25.05.2020 09:49
25.05.2020 10:04
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2020 08:09 - Vstupná ponuka | 79 800,00 | € | Cena s DPH |
21.05.2020 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 704,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: