• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2020 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2020 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2020 10:15

Detail zákazky Z202010326

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2020 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2020 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2020 10:15

Základné údaje

Z202010326

OF-213381

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4702672

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

príbor a taniere na jedno použitie, plastový riad, plastový príbor,

  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastové misky
Funkcia
Wimex termo-miska okrúhla biela 460 ml 25 ks v balení alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 90
Počet misiek v balení ks 25
Objem ml 400 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tepelná izolácia termo
 2. Plastové lyžice polievkové
Funkcia
Plastové lyžice na polievku balené po 100 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 50
Počet lyžíc v balení ks 100
Dĺžka cm 17 21
 3. Plastové lyžičky malé kávové
Funkcia
Plastové lyžičky balené po 100 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 25
Počet lyžíc v balení ks 100
 4. miešatko na kávu
Funkcia
Plastové miešatka balené po 100 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 25
Počet lyžíc v balení ks 100
 5. Wimex Menu box 2 dielny biely 241 x 207 x 69 mm 125ks v balení alebo ekvivalent
Funkcia
menu box 2 dielny na stravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 10
Počet boxov v balení ks 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
box dvojdielny
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky.
Na faktúre musia byť rozpísané podrobne jednotlivé položky obstarávaného tovaru aj s cenami.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne dva pracovné dni vopred
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne dva pracovné dni vopred
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy.
K faktúre musí byť priložený dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.05.2020 08:46 — 05.06.2020 14:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formuláru

400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2020 08:49

22.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2020 22:10 - Vstupná ponuka 400,00 € Cena s DPH
22.05.2020 05:43 - Najvýhodnejšia ponuka 396,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS